WeNet, dostawca rozwiązań online dla biznesu, sięga po sztuczną inteligencję, żeby wzmocnić rynkową pozycję swoich klientów: małych i średnich przedsiębiorstw. AI ma im pomóc działać szybciej, sprawniej, lepiej.
Każdego dnia opiekują się pasażerami z całego świata dbając przede wszystkim o najwyższe standardy bezpieczeństwa w trakcie lotów. Ich praca to połączenie profesjonalizmu, a także nienagannej elegancji. Kim są stewardesy Polskich Linii Lotniczych LOT? Z czym zmagają się podczas każdego dnia pracy oraz co powinna zrobić osoba, która aspiruje do tego prestiżowego zawodu? Z okazji Dnia Kobiet uchylamy rąbka tajemnicy zawodu, który jest również sposobem na życie.
Miasta. Ludzie. Przyszłość – pod takim hasłem wystartowała dziesiąta edycja, zorganizowanego przez UNEP/GRID-Warszawa i Ambasadę Francji w Polsce programu Eco-Miasto. To jedna z najbardziej znanych wśród samorządów inicjatyw związanych z ochroną środowiska i promowaniem zrównoważonego rozwoju miast.
1 marca ruszyła ogólnopolska kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi aaa…”, w ramach której partner akcji, marka Oral-B, należąca do Procter & Gamble, zwraca uwagę na znaczenie prawidłowej higieny jamy ustnej i jej wpływu na zdrowie ogólne. „U osób chorych na cukrzycę istnieje 3-krotnie wyższe ryzyko wystąpienia chorób przyzębia niż u osób zdrowych. Dodatkowo osoby zmagające się z cukrzycą 8-krotnie częściej borykają się z ciężkim zapaleniem przyzębia” – alarmuje dr n. med. Beata Golan, kierownik ds. naukowych P&G Polska. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz marka Oral-B zachęcają do zwrócenia uwagi na prawidłową higienę jamy ustnej i skorzystania z bezpłatnych przeglądów stomatologicznych na terenie całej Polski, które czekają w marcu w gabinetach sieci Lux Med Stomatologia oraz gabinetach partnerskich Oral-B.
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku PGE jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim kampanii jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.
Zapewnienie stabilnych dostaw energii, paliw i gazu z przyjaznych środowisku źródeł to główny cel połączonej Grupy ORLEN do 2030 roku. Drogę do niego wytyczą przede wszystkim inwestycje w energetykę odnawialną, wydobycie oraz rozwój projektów napędzających zielony kierunek Grupy, m.in. w obszarze biogazu i biopaliw. Koncern będzie także rozwijać technologie wodorowe, nowoczesną petrochemię i bezpieczną energetykę jądrową. Na realizację strategicznych projektów przeznaczy około 320 mld zł do końca tej dekady.
Polska Agencja Prasowa zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych do udziału w konkursie „Moje podwórko jest w Europie”, w którym młodzi ludzie będą mogli pokazać jak fundusze europejskie wpływają na ich lokalne otoczenie. Do wygrania 3 tys. zł oraz warsztaty modelowania i druku 3D.
Już 6 kwietnia br.zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące pracy zdalnej, wskazujące m.in. na konieczność pokrycia przez pracodawcę kosztów energii czy usług telekomunikacyjnych.Ekwiwalent za tzw.„homeoffice” to dodatkowy zastrzyk gotówki dla domowego budżetu. Jak wynika z analizy Krajowej Agencji Poszanowania Energii dla Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej–pracując w domu jesteśmy w stanie dodatkowo obniżyć nasze rachunki za prąd nawet o 38 proc. dzięki zastosowaniu kilku prostych nawyków.
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków źle oceniających stan swojego wzroku, a co trzecia osoba „zawsze” lub „często” widzi niewyraźnie – alarmuje Vision Express, prezentując wyniki najnowszego ogólnopolskiego „Wielkiego Badania Wzroku” [1]. Jednocześnie marka zwraca uwagę, że Polacy po zastosowaniu korekcji wzroku odczuwają większy komfort życia.
Zimą normy powietrza w polskich miastach przekraczane są nawet kilkukrotnie (dane: Airly, GIOŚ). Pytanie zatem nie czy, a czym oczyszczać powietrze w mieszkaniu?