Artykuły do tagu: pap

Inicjatywa Travel Smart Campaign ujawnia ranking na temat korporacyjnych praktyk w zakresie zrównoważonych podróży służbowych
W skali globalnej tylko 50 ze zbadanych przez Travel Smart 322 firm wyznaczyło sobie cele dotyczące ograniczenia lotów służbowych. Spośród firm, które takie cele mają, tylko cztery otrzymały „złoty standard”, czyli raportują emisje z podróży lotniczych i zobowiązały się do ich redukcji o 50% lub więcej, do 2030 roku lub wcześniej. Są to Novo Nordisk (farmaceutyki, Dania), Swiss Re (finanse, Szwajcaria), Fidelity International (finanse, Wielka Brytania) i ABN Amro (finanse, Holandia).
Nowa terapia raka piersi w pierwszej kolejności do refundacji według onkologów klinicznych
Polscy onkolodzy kliniczni wybrali w drodze głosowania dziesięć substancji czynnych, które powinny jak najszybciej uzyskać refundację. Pierwsze miejsce na liście TOP 10 ONKO 2023 – podobnie jak rok temu – zajęła terapia przeznaczona dla chorych na raka piersi.
KS Mikołajki 2023: o cyfrowej rzeczywistości nowej epoki
Jedynie dobra, harmonijna współpraca rządu, samorządów i przedstawicieli biznesu może sprawić, że Polacy skorzystają z dynamicznie rozwijających się nowych technologii - podkreślano podczas sesji plenarnej na Europejskim Kongresie Samorządowym.
Pap 
WeNet: rozwijamy ofertę poprzez nowe produkty oparte na technologii AI
WeNet, dostawca rozwiązań online dla biznesu, sięga po sztuczną inteligencję, żeby wzmocnić rynkową pozycję swoich klientów: małych i średnich przedsiębiorstw. AI ma im pomóc działać szybciej, sprawniej, lepiej.
Stewardesa - prestiżowy zawód z nieograniczoną perspektywą podróży
Każdego dnia opiekują się pasażerami z całego świata dbając przede wszystkim o najwyższe standardy bezpieczeństwa w trakcie lotów. Ich praca to połączenie profesjonalizmu, a także nienagannej elegancji. Kim są stewardesy Polskich Linii Lotniczych LOT? Z czym zmagają się podczas każdego dnia pracy oraz co powinna zrobić osoba, która aspiruje do tego prestiżowego zawodu? Z okazji Dnia Kobiet uchylamy rąbka tajemnicy zawodu, który jest również sposobem na życie.
Od dziesięciu lat program Eco-Miasto promuje ekologiczne rozwiązania
Miasta. Ludzie. Przyszłość – pod takim hasłem wystartowała dziesiąta edycja, zorganizowanego przez UNEP/GRID-Warszawa i Ambasadę Francji w Polsce programu Eco-Miasto. To jedna z najbardziej znanych wśród samorządów inicjatyw związanych z ochroną środowiska i promowaniem zrównoważonego rozwoju miast.
Pap 
Choroby przyzębia i cukrzyca idą ze sobą w parze. 2800 bezpłatnych konsultacji stomatologicznych z okazji miesiąca zdrowej jamy ustnej
1 marca ruszyła ogólnopolska kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi aaa…”, w ramach której partner akcji, marka Oral-B, należąca do Procter & Gamble, zwraca uwagę na znaczenie prawidłowej higieny jamy ustnej i jej wpływu na zdrowie ogólne. „U osób chorych na cukrzycę istnieje 3-krotnie wyższe ryzyko wystąpienia chorób przyzębia niż u osób zdrowych. Dodatkowo osoby zmagające się z cukrzycą 8-krotnie częściej borykają się z ciężkim zapaleniem przyzębia” – alarmuje dr n. med. Beata Golan, kierownik ds. naukowych P&G Polska. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz marka Oral-B zachęcają do zwrócenia uwagi na prawidłową higienę jamy ustnej i skorzystania z bezpłatnych przeglądów stomatologicznych na terenie całej Polski, które czekają w marcu w gabinetach sieci Lux Med Stomatologia oraz gabinetach partnerskich Oral-B.
Wiosenna kampania wizerunkowa „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku PGE jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim kampanii jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.
ORLEN2030: Strategia dla transformacji energetycznej Polski i Europy Środkowej
Zapewnienie stabilnych dostaw energii, paliw i gazu z przyjaznych środowisku źródeł to główny cel połączonej Grupy ORLEN do 2030 roku. Drogę do niego wytyczą przede wszystkim inwestycje w energetykę odnawialną, wydobycie oraz rozwój projektów napędzających zielony kierunek Grupy, m.in. w obszarze biogazu i biopaliw. Koncern będzie także rozwijać technologie wodorowe, nowoczesną petrochemię i bezpieczną energetykę jądrową. Na realizację strategicznych projektów przeznaczy około 320 mld zł do końca tej dekady.
W konkursie PAP „Moje podwórko jest w Europie” do wygrania 3 tys. zł
Polska Agencja Prasowa zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych do udziału w konkursie „Moje podwórko jest w Europie”, w którym młodzi ludzie będą mogli pokazać jak fundusze europejskie wpływają na ich lokalne otoczenie. Do wygrania 3 tys. zł oraz warsztaty modelowania i druku 3D.
Pap 
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat