O nadanie rondu u zbiegu ulic Wolborskiej, Wyzwolenia, Wierzejskiej, Rzemieślniczej imienia księdza prałata Tadeusza Pecolta wnioskuje Rektorat Kościoła Panien Dominikanek w Piotrkowie.
Rondo WWW (Wolborska - Rzemieślnicza - Wierzejska - Wyzwolenia) już gotowe. Teraz Piotrków szykuje się do budowy dwóch kolejnych - bliźniacze ronda powstaną (obok siebie, w pewnej odległości) na skrzyżowaniu ulic: Krakowskie Przedmieście - Żeromskiego - Przedborska - Śląska. Prace mają rozpocząć się w kwietniu 2012 roku.
Skrzyżowanie Dmowskiego - Żelazna - Armii Krajowej - Górna to jedno z najbardziej rozległych skrzyżowań w Piotrkowie.
Czy ronda w Piotrkowie mogłyby zostać wizytówką miasta?
Przez kierowców nazywane “krowim plackiem” - rondo na skrzyżowaniu Polnej i Kostromskiej w Piotrkowie - od kilku dni jest bardziej widoczne.
Niedawno tuż przed rondem Bugaj pojawiło się dodatkowe oznakowanie poziome i pionowe. Strzałki do skrętu w lewo zastanawiają wielu kierowców.
Resztki starej stacji przy rondzie Sulejowskim od lat szpeciły miasto. W poniedziałek rozpoczęto demontaż obiektu. Prace zlecił koncern PKN Orlen - właściciel wiaty, zbiorników, wjazdu i wyjazdu. Rozbiórka potrwa kilka dni.
Pewnie wielu piotrkowian ucieszyłoby się, gdyby resztki po starej stacji paliw przy rondzie Sulejowskim wreszcie zniknęły z powierzchni ziemi. Jest na to szansa...
Dla przeciętnego piotrkowskiego kierowcy przejechanie przez rondo Sulejowskie nie jest problemem. Gorzej z przyjezdnymi. Ma być lepiej, czyli prościej. Jest już koncepcja przebudowy ronda (a nawet dwie).
Pierwsze z przenośnych rond (Polna - Kostromska) wzbudziło wiele kontrowersji. Rok temu miały pojawić się kolejne dwa. Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji planował zainstalować je na skrzyżowaniach ulic Roosevelta - Żelazna oraz z Wojska Polskiego - Marii Curie-Skłodowskiej - Wolborska. Konstrukcji jak nie było, tak nie ma. Dzisiaj wiemy już, że na piotrkowskich ulicach być może w ogóle się nie pojawią.