Oszczędzanie to kwestia, do której Polacy w ostatnim czasie przykładają coraz większą wagę. Biedronka daje tę możliwość swoim klientom od wielu lat każdego dnia, a od 29 sierpnia klienci mogą oszczędzać jeszcze skuteczniej i zdobywać dodatkowe oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela, dzięki nowej akcji lojalnościowej sieci - „Gang Bystrzaków”.
Ruszyły zapisy na 6. PKO Bieg Charytatywny, który po trzyletniej przerwie wystartuje 24 września 2022 r. na stadionach lekkoatletycznych 12 polskich miast. Celem tegorocznej imprezy, organizowanej przez Fundację PKO Banku Polskiego w ramach akcji „Biegajmy razem”, jest wsparcie opieki psychologicznej i psychiatrycznej w domach dziecka i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Rosnące ceny surowców i problemy z jego dostępnością, bardzo wysoka inflacja i niepewność związana z napaścią na Ukrainę to jedne z głównych wyzwań, z jakimi mierzą się dziś przedsiębiorcy. Przemysł drzewny i meblarski, jedna z najważniejszych gałęzi polskiej gospodarki, obronną ręką wyszedł z pandemii. Czy po znakomitym roku 2021 krajową produkcję wyrobów z drewna czeka cykliczne załamanie?
Jeszcze tylko do 16 września br. można rozwiązywać testy online IV edycji Prasowej Akademii Pieniądza. Do uzyskania prestiżowego certyfikatu wystarczy zaliczyć pięć sprawdzianów dostępnych na stronie akademia.pap.pl.
Termin na złożenie wniosku mija 15 września. Pula środków w programie grantowym wynosi aż 100 tys. zł brutto!
Od 24 lutego 2022 r. mierzymy się z wyzwaniem, jakim jest integracja rosnącej fali uchodźców z Ukrainy. Liczona już w milionach społeczność wymaga nie tylko zapewnienia podstawowych warunków bytowych - również wsparcia w nauce języka, zmianie zawodu czy przestawieniu się na obcy system prawny. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji rozpoczęła realizację 3 programów podnoszących kompetencje cudzoziemców. Są one skierowane do różnych grup wiekowych i oferują wsparcie na różnych poziomach.
Jesteście gotowi na rozprostowanie nóg z Pokémon GO? Twórcy gry przygotowali wideo dedykowane osobom z Polski, aby pokazać swoje uznanie dla sześcioletniej obecności tytułu w naszym kraju. Koncepcja filmu to: „Świat, do którego można się dostać, kręcąc nim dookoła. Świat, w którym każdy jest mile widziany i gdzie każdy może być bohaterem”.
24 sierpnia startuje promocja Polskich Linii Lotniczych LOT obejmująca wszystkie loty z jesiennej i zimowej siatki połączeń. Przez dwa tygodnie można będzie kupić bilety do 37 krajów świata. Wśród oferowanych przez LOT kierunków znajdują się m.in. tak interesujące turystycznie miasta jak Kair, Dubaj, Paryż czy Miami. W atrakcyjnych cenach dostępne są loty krajowe, które można „złowić” już za 169 zł w jedną stronę.
COVID-19 zrewolucjonizował znaną nam rzeczywistość, zatrzymał gospodarkę, wymusił zmianę trybu pracy i edukacji oraz znacznie obciążył opiekę zdrowotną. Z tego powodu Komisja Europejska stworzyła kompleksowy plan naprawczy, którego zadaniem jest ograniczenie społecznych i gospodarczych skutków pandemii. REACT-EU jest jednym z największych programów unijnych, jego budżet wynosi ponad 50,6 miliardów euro. Działania UE zapewniają zrównoważone ożywienie gospodarcze w całej Europie i gwarantują, że żaden z jej regionów nie zostanie pominięty.
62% Polaków twierdzi, że obecna sytuacja gospodarcza w kraju wpłynęła na zmianę ich zachowań zakupowych. W porównaniu do zeszłego roku uważniej przyglądamy się naszym wydatkom, porównujemy ceny w różnych sklepach, rzadziej ulegamy zakupowym zachciankom i kupujemy mniej. Ważna przy tym jest dla nas jakość, świeżość i walory zdrowotne produktów, które wkładamy do koszyka. Nie zaskakuje więc, że 32% Polaków deklaruje częstsze niż wcześniej zakupy produktów od lokalnych producentów, tradycyjnie uważanych za lepsze i zdrowsze. O tych i innych aktualnych trendach zakupowych informuje badanie przeprowadzone w ramach inicjatywy „Wybieram lokalne” PSH Lewiatan.