Reklama

Artykuły do tagu: kampania

XVI edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej Forum Przeciw Depresji.
Rusza XVI edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej Forum Przeciw Depresji. Podobnie jak w poprzednim roku tematem przewodnim będzie prewencja kryzysów u dzieci i młodzieży. Dzieci potrzebują wsparcia rodziców oraz opiekunów, zwłaszcza w momentach, kiedy przychodzą pierwsze problemy i kryzysy. Nie powinny wtedy zostawać z nimi same. Dziecko czy nastolatek nie ma jeszcze narzędzi potrzebnych do radzenia sobie w trudnych chwilach, potrzebuje czasu, aby je zdobyć. To my, dorośli, powinniśmy pełnić tę rolę, być stabilnym wsparciem i empatycznym słuchaczem, który przeprowadzi dziecko przez trudny okres dorastania. Dlatego już w pierwszym półroczu 2022 roku w ramach kampanii odbędzie się 8 bezpłatnych szkoleń online dla nauczycieli (5 szkoleń) oraz rodziców (3 szkolenia), a także dzień otwarty dla rodziców i wszystkich zainteresowanych z wykładami ekspertów z dziedziny psychologii dziecięcej wraz z bezpłatnymi konsultacjami telefonicznymi z lekarzem psychiatrą oraz dyżury telefoniczne specjalistów z Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Od teraz Pepsi dostępna w butelkach w 100% z recyklingu
„Od teraz możesz cieszyć się smakiem Pepsi i stać się częścią pozytywnej zmiany”, deklaruje producent kultowego napoju Pepsi. W listopadzie 2021 roku do produkcji w polskich zakładach firmy trafiły butelki w całości wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego z ponownego przetworzenia. Zmiana ta czyni Pepsi pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych w Polsce, której wszystkie butelki będą produkowane z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. W ten sposób firma przyczynia się do realizacji założeń gospodarki obiegu zamkniętego, w której surowce mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Cała inicjatywa jest wsparta kampanią informacyjną, która pomoże lepiej zrozumieć działania marki i rolę konsumentów w procesie produkcji opakowań z rPET.
Jak skutecznie prowadzić kampanie online?
W dzisiejszych czasach Internet jest główną przestrzenią marketingową. Osoby, które nie potrafią się dobrze po niej poruszać mogą mieć poważne trudności w utrzymaniu swojej firmy.
Strażacy pokażą, jak obchodzić się z butlą gazową
#Bezpieczna butla, bezpieczny dom - to kampania informacyjna zorganizowana przez strażaków ochotników z Przygłowa. Chcą oni pokazać mieszkańcom naszego regionu jak prawidłowo korzystać z butli propan - butan, tak by było to bezpieczne.
Morawiecki i Budka z wizytą w Piotrkowie
Najpierw wizyta premiera Mateusza Morawieckiego, potem do Piotrkowa przyjechali przedstawiciele Platformy Obywatelskiej: Borys Budka i Marcin Kierwiński.
Niszczenie banerów wyborczych. Poseł złożył doniesienie
Grzegorz Lorek złożył na policji doniesienie o przestępstwie niszczenia banerów wyborczych. Zdaniem posła w Piotrkowie kilkanaście plakatów z wizerunkiem Andrzeja Dudy zostało pomalowanych, prawdopodobnie sprayem.
Kilkaset osób przyszło na spotkanie w Rynku Trybunalskim z niezależnym kandydatem na urząd prezydenta RP Szymonem Hołownią.
Andrzej Duda odwiedził Opoczno i Tomaszów
Podczas gdy w Piotrkowie politycy Prawa i Sprawiedliwości razem z Jarosławem Gowinem namawiali mieszkańców miasta do głosowania w zbliżających się wyborach na Andrzeja Dudę, sam prezydent odwiedził opocznian i tomaszowian.
Wiceminister funduszy  i polityki regionalnej wsparł kampanię A. Dudy w Piotrkowie
Wiceminister funduszy i polityki regionalnej, Waldemar Buda przyjechał do Piotrkowa, aby wesprzeć kampanię prezydencką Andrzeja Dudy. Polityk wraz z lokalnymi działaczami Prawa i Sprawiedliwości udał się na miejskie targowisko przy ul. Dmowskiego, aby agitować wśród mieszkańców. Zorganizował także krótką konferencję prasową, w której uczestniczyli również poseł Grzegorz Lorek oraz wicemarszałek województwa łódzkiego Zbigniew Ziemba.
Ile obietnic wyborczych w tej kadencji zrealizował prezydent Piotrkowa Trybunalskiego?
Urzędnicy podsumowali pracę siedmiu zespołów roboczych powołanych na początku obecnej kadencji przez prezydenta Piotrkowa Trybunalskiego Krzysztofa Chojniaka. Ich członkowie mają czuwać na realizacją wyborczych obietnic. Ile udało się zrealizować przez te kilkanaście miesięcy? Dane przedstawiono w sprawozdaniu z realizacji "Priorytetów dla Piotrkowa Trybunalskiego na lata 2019-2023" za IV kwartał 2019 roku.
Reklama Reklama

r e k l a m a

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat