Czwórka parlamentarzystów Platformy Obywatelskiej pojawiła się w poniedziałek w Piotrkowie Trybunalskim. W planach mają m.in. spotkania z mieszkańcami, czy zbieranie podpisów pod ustawą o in vitro. Wszystko pod hasłem "Tu jest przyszłość".
1 października już po raz czwarty będziemy świętować Dzień Polskiej Muzyki. To kampania społeczna, która promuje polską muzykę i zwiększa świadomości Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. Akcja wspiera rodzimy rynek muzyczny i zaznacza rolę muzyki w życiu każdego z nas.
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Rusza XVI edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej Forum Przeciw Depresji. Podobnie jak w poprzednim roku tematem przewodnim będzie prewencja kryzysów u dzieci i młodzieży. Dzieci potrzebują wsparcia rodziców oraz opiekunów, zwłaszcza w momentach, kiedy przychodzą pierwsze problemy i kryzysy. Nie powinny wtedy zostawać z nimi same. Dziecko czy nastolatek nie ma jeszcze narzędzi potrzebnych do radzenia sobie w trudnych chwilach, potrzebuje czasu, aby je zdobyć. To my, dorośli, powinniśmy pełnić tę rolę, być stabilnym wsparciem i empatycznym słuchaczem, który przeprowadzi dziecko przez trudny okres dorastania. Dlatego już w pierwszym półroczu 2022 roku w ramach kampanii odbędzie się 8 bezpłatnych szkoleń online dla nauczycieli (5 szkoleń) oraz rodziców (3 szkolenia), a także dzień otwarty dla rodziców i wszystkich zainteresowanych z wykładami ekspertów z dziedziny psychologii dziecięcej wraz z bezpłatnymi konsultacjami telefonicznymi z lekarzem psychiatrą oraz dyżury telefoniczne specjalistów z Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
„Od teraz możesz cieszyć się smakiem Pepsi i stać się częścią pozytywnej zmiany”, deklaruje producent kultowego napoju Pepsi. W listopadzie 2021 roku do produkcji w polskich zakładach firmy trafiły butelki w całości wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego z ponownego przetworzenia. Zmiana ta czyni Pepsi pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych w Polsce, której wszystkie butelki będą produkowane z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. W ten sposób firma przyczynia się do realizacji założeń gospodarki obiegu zamkniętego, w której surowce mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Cała inicjatywa jest wsparta kampanią informacyjną, która pomoże lepiej zrozumieć działania marki i rolę konsumentów w procesie produkcji opakowań z rPET.
W dzisiejszych czasach Internet jest główną przestrzenią marketingową. Osoby, które nie potrafią się dobrze po niej poruszać mogą mieć poważne trudności w utrzymaniu swojej firmy.
#Bezpieczna butla, bezpieczny dom - to kampania informacyjna zorganizowana przez strażaków ochotników z Przygłowa. Chcą oni pokazać mieszkańcom naszego regionu jak prawidłowo korzystać z butli propan - butan, tak by było to bezpieczne.
Najpierw wizyta premiera Mateusza Morawieckiego, potem do Piotrkowa przyjechali przedstawiciele Platformy Obywatelskiej: Borys Budka i Marcin Kierwiński.
Grzegorz Lorek złożył na policji doniesienie o przestępstwie niszczenia banerów wyborczych. Zdaniem posła w Piotrkowie kilkanaście plakatów z wizerunkiem Andrzeja Dudy zostało pomalowanych, prawdopodobnie sprayem.
Kilkaset osób przyszło na spotkanie w Rynku Trybunalskim z niezależnym kandydatem na urząd prezydenta RP Szymonem Hołownią.