Piotrkowscy policjanci zatrzymali dwóch mężczyzn, którzy używając przemocy wobec 34-latka zabrali mu papierośnicę. Funkcjonariusze odzyskali skradzione mienie. 38 i 40-latek usłyszeli już prokuratorskie zarzuty rozboju.
Niemal 1/3 Polaków oszczędza "na wszystkim" - wynika z badania postaw Polaków wobec rosnących cen. Ponad 80 proc. respondentów uważa, że w kolejnych miesiącach ceny produktów i usług nadal będą rosły.
Dzięki kampaniom prozdrowotnym coraz więcej osób poprawia nawyki żywieniowe, ale są spore różnice w diecie pomiędzy różnymi grupami społecznymi, to zaś przekłada się na ich stan zdrowia. Choroby cywilizacyjne wynikające ze stylu życia najczęściej dotyczą osób biedniejszych i gorzej wykształconych. Jak dobierać polityki zdrowotne, by poprawili nawyki sprzyjające zdrowiu?
Etap rejonowy Dyktanda Wojewódzkiego dla Maturzystów pn. "Łódzkie Pamięta" odbył się w 5 Centrach Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego, również w tym, zlokalizowanym w Piotrkowie.
PKO Bank Polski będzie wiodącym partnerem pierwszej edycji programu akceleracyjnego dla startupów działających w obszarze zielonych technologii „Poland ClimAccelerator”. Dzięki temu chce m.in. szukać innowacyjnych rozwiązań możliwych do wdrożenia w jego działalności. Rekrutacja do programu potrwa do końca października br.
Po raz dziesiąty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Główna nagroda Best In trafiła do Allegro Pay, a Modivo i Przelewy24, otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady. Z uwagi na wyrównaną walkę e-Izba postanowiła przyznać aż 6 wyróżnień. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy. Partnerami Głównymi konkursu są: Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay.
na każdym kroku. Realizacja różnych projektów, od poprawy infrastruktury i prowadzenia działań na rzecz cyfryzacji, przez rewitalizację terenów zdegradowanych i ochronę dziedzictwa kulturowego, aż po rozwój turystyki w regionie, promocję postaw ekologicznych i przejście na niskoemisyjną gospodarkę lokalną, sprawia, że mieszkańcy powiatu piotrkowskiego mogą wspólnie z Funduszami Europejskimi tworzyć lepszą przyszłość.
1 października już po raz czwarty będziemy świętować Dzień Polskiej Muzyki. To kampania społeczna, która promuje polską muzykę i zwiększa świadomości Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. Akcja wspiera rodzimy rynek muzyczny i zaznacza rolę muzyki w życiu każdego z nas.
„Piotrków Trybunalski przeciwko Antoniemu Macierewiczowi” - pod takim hasłem odbył się w czwartek (22.09) happening w Rynku Trybunalskim w Piotrkowie. Jak mówili organizatorzy, przyczynkiem do tego wydarzenia było m.in. budowanie kapitału politycznego na tragedii jaką była katastrofa smoleńska.
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.