Advertisement

Artykuły do tagu: PepsiCo

PepsiCo z nowym celem dotyczącym opakowań, w tym opakowań wielorazowych
Firma PepsiCo ogłosiła nowy cel w zakresie opakowań swoich produktów, w ramach którego do roku 2030 zwiększy udział napojów sprzedawanych w opakowaniach wielokrotnego użytku z 10 do 20 procent. Projekt jest częścią strategii PepsiCo Positive (pep+) - strategicznej transformacji działań firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju i tworzenia wartości.
Realizacja strategii PepsiCo pep+ zgodnie z planem
Rok temu rozpoczęto proces wdrażania strategii PepsiCo Positive (pep+), czyli nowej, strategicznej transformacji wszystkich obszarów działalności PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju oraz kapitału ludzkiego. Dzisiaj PepsiCo Polska podsumowuje swoje osiągnięcia.
Podsumowanie ESG - PepsiCo prezentuje przykłady pionierskich zmian w branży
Dziś po raz pierwszy od czasu wdrożenia strategii PepsiCo Positive (pep+), firma opublikowała swoje Podsumowanie w Zakresie Działań Środowiskowych, Społecznych i Ładu Korporacyjnego (ESG). Pep+ to strategiczna i kompleksowa transformacja biznesu skupiona wokół zrównoważonego rozwoju i kapitału ludzkiego, które tworzą wartość i przyczyniają się do wzrostu, inspirując pozytywne zmiany.
Zmiany w zarządzie PepsiCo Polska
Dagmara Piasecka Ramos nową dyrektor generalną i prezes zarządu PepsiCo Polska, Michał Jaszczyk awansuje na wiceprezesa ds. rozwoju i transformacji rynków franczyzowych w Europie
PepsiCo i PCK przeciwdziała kryzysowi bezpieczeństwa żywnościowego
• PepsiCo, Fundacja PepsiCo i Polski Czerwony Krzyż zajmą się problemem braku bezpieczeństwa żywnościowego w społecznościach najbardziej dotkniętych pandemią Covid-19.
 • Na program Fundacja PepsiCo przeznaczy 230 tys. dolarów amerykańskich co zapewni około 180 tys. posiłków potrzebującym – dzieciom, seniorom, osobom samotnym oraz rodzinom wielodzietnym.
 • Program jest częścią globalnego zobowiązania PepsiCo Food For Good, którego celem jest zwiększanie bezpieczeństwa żywnościowego w społecznościach, w których działa firma.
Rolnictwo regeneracyjne odpowiedzią PepsiCo na aktualne zagrożenia dla światowego systemu żywnościowego
W ramach pakietu działań dla rozwoju upraw rolnych pod nazwą „Pozytywne Rolnictwo”, firma PepsiCo ogłosiła nowe cele, jakie zamierza zrealizować do roku 2030. Obejmują one wdrożenie praktyk rolnictwa regeneracyjnego na obszarze 2,8 mln hektarów na całym świecie, co jest praktycznie jednoznaczne z całością obszaru wszystkich upraw prowadzonych na potrzeby działalności PepsiCo. W ten sposób do końca bieżącej dekady firma zamierza zredukować emisje gazów cieplarnianych o co najmniej 3 mln ton. Działania ujęte w programie podejmowane będą także w Polsce, gdzie PepsiCo na stałe współpracuje z 80 gospodarstwami dostarczającymi ziemniaki produkowane w 100% w sposób zrównoważony na łącznym obszarze 5800 hektarów.
Advertisement Advertisement

r e k l a m a

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat