Concordia Piotrków zremisowała na własnym boisku z Kasztelanem Żarnów 1-1 w meczu klasy okręgowej, z kolei Polonia Piotrków przywiozła cenny punkt z Łodzi, gdzie bezbramkowo zremisowała z ŁKS III w kolejnym meczu IV ligi. To była ostatnia kolejka rundy jesiennej.
Do kolizji dwóch samochodów osobowych doszło w piątek wieczorem w Al. Sikorskiego. Nikomu nic się nie stało.
15 listopada br. PKP Intercity oraz zakłady Remtrak w Opocznie podpisały umowy na modernizację 150 wagonów. Ich wartość to prawie 1,5 mld zł.
Do zderzenia dwóch samochodów doszło przed oznakowanym przejściem dla pieszych w Al. Sikorskiego. Nikomu nic się nie stało.
Rano 11 listopada Autostrada A1 została zamknięta na dłuższym odcinku drogi. Zatory, widoczne na mapach Google, wskazują na całkowite zatrzymanie ruchu w obu kierunkach. Przyczyną blokady były najprawdopodobniej problemy techniczne, co spowodowało zamieszanie wśród kierowców, którzy byli kierowani objazdami.
Do groźnego zdarzenia doszło w niedziele przed północą na skrzyżowaniu Al. Concordii i ulicy J. Słowackiego w Piotrkowie. W wyniku zdarzenia dwie osoby trafiły do szpitala. Droga była zablokowana.
Podczas modernizacji ul. Żeromskiego dodano zatoczki przystankowe, dzięki którym autobusy MZK nie będą wstrzymywać ruchu na drodze. Nawet niewprawne oko zauważy jednak pewną niedogodność. Nowa wiata przystankowa mająca chronić pasażerów przed warunkami atmosferycznymi znajduje się kilka metrów za przystankiem autobusowym. A może to stanowić duży problem dla osób starszych czy chorych.
Już po raz drugi panie z Koła Gospodyń Wiejskich Woźniki „Woźniczanki” spotkały się na tradycyjnym kiszeniu kapusty.
Około 8 rano na ulicy Wojska Polskiego, tuż przed granicą Piotrkowa Trybunalskiego i Twardosławic, doszło do kolizji. Zderzyły się tam dwa samochody osobowe, co na krótki czas sparaliżowało ruch na tym odcinku drogi. Na szczęście żaden z uczestników nie odniósł obrażeń.
Lato to czas, kiedy firmy mają wyjątkową okazję do zaprezentowania swojej marki w oryginalny sposób. W gorących miesiącach często są organizowane imprezy plenerowe, ogródki gastronomiczne tętnią życiem, a przestrzeń publiczna staje się najlepszym miejscem do promocji. Jednym z ciekawych i skutecznych narzędzi marketingowych w tym okresie jest parasol ogrodowy z logo. Ten gadżet nie tylko chroni klientów przed słońcem, ale również promuje markę w subtelny, aczkolwiek widoczny sposób. Parasole mogą się stać ważnym elementem strategii promocyjnej, przyciągając uwagę potencjalnych klientów, kiedy znajdują się oni pod jego przyjemną osłoną.