w czwartkowy wieczór w wypełnionej po brzegi auli piotrkowskiej filii odbył się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej w Piotrkowie oraz Piotrkowskiej Orkiestry Kameralnej.
Piotrkowska filia UJK podpisała z firmą Haering Polska porozumienie o współpracy. Celem zawartego porozumienia jest poszerzenie oferty edukacyjnej o kierunki techniczne.
Medale, odznaki, koszulki i wiele innych gadżetów związanych z piłką ręczną i zapasami będzie można oglądać podczas drugiej wystawy pamiątek sportowych z Piotrkowa. Zbiory będzie można podziwiać w piątek w godz. 11-15 na terenie Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.
Prognozuje się miejscami temperaturę minimalną do -17°C. Średnia prędkość wiatru wyniesie od 5 km/h do 15 km/h.
Na terenie budowy stacji ujecia wody w Uszczynie rozpoczął się kolejny ważny etap inwestycji. Instalowane są filtry, które będą oczyszczać wodę pobieraną na terenie nowego ujęcia. To kolejny etap najważniejszej gminnej inwestycji.
Studentki II roku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej piotrkowskiej filii UJK zorganizowały w auli uczelni spektakl pt. „W poszukiwaniu Olafa”. Przedstawienie podziwiało ponad 500 dzieci z przedszkoli, szkół podstawowych i placówek oświatowych z Piotrkowa Trybunalskiego oraz pobliskich miejscowości.
Studenci piotrkowskiej filii Uniwersytetu Jana Kochanowskiego odwiedzili piotrkowską jednostkę penitencjarną. Wizyta miała na celu przybliżenie zagadnień, związanych z wykonywaniem kary pozbawienia wolności oraz środka zapobiegawczego w postaci tymczasowego aresztowania.
"W poszukiwaniu Olafa" spektakl pod takim tytułem zostanie wystawiony w piotrkowskiej filii UJK. Będzie to okazja do spędzenia czasu nie tylko w gronie rówieśników, ale też z bajkowym bohaterem.
„LGD funduszami europejskimi malowane” - to tytuł konkursu plastycznego organizowanego przez stowarzyszenie LGD „BUD-UJ RAZEM" oraz gminę Łęki Szlacheckie.
Piotrkowska filia Uniwersytetu Jana Kochanowskiego zaprasza pedagogów i nauczycieli na wykład „Problemy dzieci i młodzieży w pełnieniu roli ucznia, jako wyzwanie dla pracy wychowawczo-profilaktycznej szkoły”.