TERAZ 4°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

"Tydzień Trybunalski" i Radio Strefa FM opiniotwórcze

JaKac1
JaKac1 wt., 17 grudnia 2013 12:18
„Tydzień Trybunalski” - na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów regionalnych, Radio Strefa FM najbardziej opiniotwórczą regionalną stacją radiową w Polsce (w ogólnym rankingu stacji radiowych) - tak wynika z ostatniego raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
Zdjęcie 1:

1 z 2

Zdjęcie 2:

2 z 2

Radio Strefę FM wyprzedzają jedynie takie giganty, jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM i Program 3 Polskiego Radia.
img=1
Badanie przeprowadzono na podstawie 4627 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4733 razy (2896 razy w prasie, 1060 w telewizji i 777 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków. Stała wysoka liczba cytowań to jeden z elementów mających wpływ na zwiększenie wiarygodności i opiniotwórczości danego medium. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” jest często wykorzystywany przez media, m.in. w opisach ich osiągnięć i sukcesów oraz w analizach czytelnictwa i sprzedaży.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, 36 stacji telewizyjnych, 67 stacji radiowych oraz polskie zasoby Internetu wraz z social media.  

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 24

    reklama