TERAZ14°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Artykuł sponsorowany

Opakowania kartonowe w e-commerce

pt., 14 stycznia 2022 15:05
Już 77% polskich internautów kupuje w internecie – tak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Rośnie też potrzeba bezpieczeństwa i wygody tych zakupów.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Pandemia zmienia rynek

 

Kolejny rok wzrostu liczby osób korzystających z e-commerce wiąże się z pandemią COVID-19 i towarzyszącymi jej ograniczeniami w handlu tradycyjnym. Kupujący zwracają jednak uwagę nie tylko na jakość samego towaru, ale i sposób jego dostarczenia. Dobrze zapakowana rzecz przetrwa bezpiecznie podróż i dotrze do nas w całości. Dbałość o klienta przejawia się także w szczegółach: sposobie ułożenia np. ubrania, kolorystyce opakowania, dodatkach czy podkreśleniu marki producenta.

 

Dobrze dobrane

 

Dobrze dobrany rozmiar pudełka gwarantuje nie tylko bezpieczeństwo wysłanych przedmiotów, ale i adekwatną cenę za wysyłkę. Rzeczy nie mogą się przesuwać w trakcie transportu i muszą być zabezpieczone np. folią lub innym wypełnieniem, dlatego kształt i wielkość paczki powinien być odpowiednio dobrany. Nie bój się szukać opakowań o zróżnicowanych kształtach i wielkościach. Producenci tacy, jak https://neopak.pl/kartony oferują wiele wariantów rozmiarów, które pozwolą optymalizować koszty.

 

Pierwsze wrażenie

 

Prowadząc firmę pamiętaj, że nadal wielu klientów ocenia usługę „po okładce”. Ładne opakowanie pozostawia przyjemne wrażenie na odbiorcy i zapewnia o profesjonalnym podejściu firmy. Wiele z zamówionych przesyłek może być również prezentem dla bliskiej osób, dlatego warto postawić na sposób zapakowania naszego asortymentu. Jeżeli chcesz budować swoją markę, postaw na logotyp i dobrze dobrane kolory pudełek. dekoruj niebanalnymi wypełniaczami. Wyróżniaj się!

 

Nie tylko kolor

 

Oprócz estetyki ważny jest również materiał z jakiego wykonane są opakowania, np. pudełka kartonowe nie ważą dużo, ale są na tyle mocne, aby zabezpieczyć towar na czas podróży. W przypadku rezygnacji z towaru mogą też posłużyć do odesłania np. ubrań do sklepu.

 

Ekologiczne

 

Wielu klientów zaczyna także zwracać uwagę na aspekt ekologiczny. Zamawiamy więcej, dlatego liczba opakowań rośnie. Recykling staje się koniecznością, dlatego coraz więcej osób wybiera firmy stawiające na rozwiązania proekologiczne.

 

Reklama

Podsumowanie

    reklama
    reklama

    Dla Ciebie

    14°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio