W dzisiejszym świecie ogromną rolę przykłada się do ekologii i wszystkich działań, które mają chronić środowisko, w którym żyjemy. Firmy szukają także rozwiązań, dzięki którym można ograniczyć rosnące wydatki i pomóc zredukować koszty działalności. Przykładem produktu, który wpisuje się w aktualne trendy i potrzeby przedsiębiorców, są torby papierowe z nadrukiem. Czym się wyróżniają torby z papieru z logo? Dlaczego warto z nich korzystać? Na co zwracać uwagę przy ich wyborze?
Założenie sklepu internetowego to dzisiaj bułka z masłem. Ale założenie sklepu internetowego, który będzie odnosił sukcesy i zarabiał to już inna rzecz.
Początkujący najczęściej skupiają się na szczegółach, które na e-shop mają raczej mały wpływ. Przez to pomijają obszary, które są o wiele ważniejsze – całkowitą strategię, logistykę, efektywną reklamę. W tym artykule pokażemy co warto odpuścić podczas uruchamiania sklepu internetowego, a do czego włożyć maksimum energii.
Dziś chciałbym podzielić się z Wami moją wiedzą na temat ekologicznych opakowań kartonowych. Jeśli tak jak ja dbacie o naszą planetę, to jesteście we właściwym miejscu! Dlaczego właśnie tekturowe opakowania są tak ważne dla środowiska i jakie korzyści przynoszą w przemyśle? Czytajcie dalej, a przekonam Was do tego zrównoważonego wyboru!
Co trzeci z nas rozważa zakup ekologicznego prezentu, myśląc o tegorocznych upominkach świątecznych. Za ekologiczny uznajemy prezent przyjazny środowisku (42%), nadający się do recyklingu (34%) czy wykonany z naturalnych materiałów (32%). Planując ekologicznie prezenty bierzemy pod uwagę kosmetyki (34%) i książki (30%) oraz karty podarunkowe (27%) – wynika z badania1 SW Research przeprowadzonego na zlecenie NEPI Rockcastle, właściciela m.in. Focus Mall w Piotrkowie. Co ciekawe lokalnie myślimy podobnie i dopiero w czwartej kolejności zwracamy uwagę na pochodzenie czy miejsce produkcji potencjalnego prezentu pod choinkę. W Focus Mall od 17-23 grudnia można wziąć udział w akcji EKO pakowanie prezentów.
Firma PepsiCo ogłosiła nowy cel w zakresie opakowań swoich produktów, w ramach którego do roku 2030 zwiększy udział napojów sprzedawanych w opakowaniach wielokrotnego użytku z 10 do 20 procent. Projekt jest częścią strategii PepsiCo Positive (pep+) - strategicznej transformacji działań firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju i tworzenia wartości.
Już 77% polskich internautów kupuje w internecie – tak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Rośnie też potrzeba bezpieczeństwa i wygody tych zakupów.
Ładny wygląd opakowania przyciąga wzrok i zachęca do kupienia danego produktu. Ważne jest więc zaprojektowanie ciekawej grafiki na etykietę, a także zastosowanie odpowiednich kolorów. Okazuje się bowiem, że poszczególne barwy mogą wywoływać w odbiorcach konkretne odczucia i emocje.
Producent Toreb papierowych jako przedsiębiorstwo, które może pomóc w działaniach z zakresu marketingu przedsiębiorstwa? Odpowiedź jest na to pytanie jest prosta - to jedna z najlepszych dróg wiodących do zbudowania szerokiej i trwałej rozpoznawalności marki. Z jakich powodów to rozwiązanie naprawdę przynosi korzyści?
Na co dzień większość z nas spotyka się z różnego rodzaju opakowaniami. Najczęściej oczywiście jest to związane z zakupami szczególnie w sklepach internetowych. Rynek e-commerce coraz większą uwagę zaczyna zwracać na to, w jaki sposób towar jest dostarczany do klienta, a sam fakt, czy przesyłka jest doręczana przez kuriera, czy też odbierana w paczkomacie, jest drugorzędny. Odpowiednie pudełko może zdziałać cuda.