To wyjątkowy moment nie tylko dla branży kosmetycznej, ale i dla Piotrkowa Trybunalskiego. Firma LOVISH, mająca swoją siedzibę właśnie w tym mieście, jako jedna z sześciu wybranych reprezentantów województwa łódzkiego, bierze udział w największych targach kosmetycznych Azji – COSME Week Osaka 2025.
LOVISH z Piotrkowa od lat zachwyca rynek naturalnymi kosmetykami, tworzonymi według autorskich receptur w lokalnym laboratorium. Co ważne, to pierwsi w Polsce i jedni z nielicznych na świecie, którzy swoje produkty oferują w biodegradowalnych opakowaniach pochodzenia roślinnego. W ofercie firmy znajdziemy kremy, scruby, masła do ciała oraz produkty dla dzieci – wszystkie pachnące naturalnymi olejkami eterycznymi i pozbawione chemicznych dodatków.
Udział LOVISH w targach to część większej misji gospodarczej organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, w ramach projektu „Kierunek Azja”. Dzięki temu firma ma szansę nie tylko zaprezentować swoje unikalne produkty japońskim kontrahentom, ale też nawiązać cenne kontakty biznesowe, śledzić najnowsze trendy w branży i rozwijać eksport.
Obok LOVISH, Łódzkie reprezentować będą również inne firmy z branży beauty:
El Niño – specjalizuje się w naturalnych formułach bez syntetycznych dodatków,
Mayram ze Szadku – tworzy ręcznie robione kosmetyki kąpielowe z dodatkiem koziego mleka,
Medic Natural Cosmetics z Łodzi – posiada własne laboratoria i produkuje kosmetyki do makijażu,
MPR Labs/Science – testuje swoje receptury w wyspecjalizowanych łódzkich laboratoriach,
Oilmedica – ekspert w kontraktowej produkcji kosmetyków, zwłaszcza do pielęgnacji włosów.
Targi COSME Week Osaka 2025, które odbywają się w dniach 24–26 września, to największa wystawa kosmetyczna w Azji, skupiająca producentów, dystrybutorów, ekspertów i przedstawicieli handlu z całego świata.
Wyjazd na targi został sfinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021–2027, który wspiera umiędzynarodowienie firm z regionu. Przedsiębiorstwa mogły liczyć m.in. na pokrycie kosztów transportu, zakwaterowania oraz przewozu materiałów promocyjnych i próbek.
Dzięki takim inicjatywom lokalne firmy, jak LOVISH z Piotrkowa Trybunalskiego, zyskują realną szansę na ekspansję i budowanie rozpoznawalnej marki – nie tylko w Polsce, ale również na wymagającym rynku azjatyckim.
Komentarze 0