TERAZ11°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

ING wprowadził możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej Moje ING

PAP
PAP pon., 28 marca 2022 12:49
Nowa funkcjonalność umożliwia zakup elektronicznego biletu w ponad 100 miastach, a płatność za nie realizowana jest bezpośrednio z konta w ING.
Zdjęcie
Autor: fot.: ING Bank Śląski

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Od teraz, za pomocą aplikacji Moje ING, można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Wdrożenie nowych funkcjonalności w Moim ING to kolejny krok w digitalizacji.

 

Żeby skorzystać z usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.

 

Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji, bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa – aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR.

 

W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.

 

Płatności za bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest na stronie www.mobilet.pl/?page_id=10

 

Obecnie usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0. W drugim kwartale zostanie udostępniona również na telefony z systemem iOS.

 

Źródło informacji: ING Bank Śląski

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 0

    reklama

    Dla Ciebie

    11°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio