artykuł sponsorowany

6 rzeczy, o których musisz pamiętać przy wynajmie powierzchni biurowych

Wtorek, 07 lutego 2023
Zakładasz firmę lub Twój biznes się rozrasta? Watro pomyśleć o wynajmie powierzchni biurowych. To najszybsza i często najtańsza droga do odpowiedniej siedziby. Przed ostateczną decyzją należy jednak zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników, które będą wpływały na przyszłe koszty i komfort pracy.
foto. pixabay foto. pixabay

Lokalizacja

 

To podstawa. Jeżeli prowadzisz firmę opartą o klienta indywidualnego warto ulokować jej biuro w miejscu dobrze skomunikowanym z odpowiednią ilością miejsc parkingowych. Łatwość dojazdu oraz otoczenie np. bliskość galerii handlowych mogą generować duży ruch potencjalnych klientów. Jeżeli jesteś firmą współpracującą z biznesem wybieraj miejsca prestiżowe, np. w biurowcach czy w otoczeniu innych firm.

 

Wielkość i koszty najmu

 

Przemyśl dobrze potrzeby Twojej firmy. Możesz poszukać gotowych pomieszczeń lub wybrać takie powierzchnie, które możesz swobodnie modelować za pomocą ścianek działowych. Pamiętaj, że dobrze zaprojektowane biuro to warunek ponoszenia adekwatnych kosztów do Twoich potrzeb. Obniżenie na starcie kosztów najmu pozytywnie wpłynie na Twoje przyszłe zyski. Dlatego warto skorzystać z fachowej analizy rynku i pomocy przy negocjacji cen. Eksperci np. z BNP Parisbas pomogą nie tylko w podpisaniu i wynegocjowaniu korzystnej umowy, ale też sprawdzą koszty przyszłej eksploatacji. - Żeby zaspakajać ambicje naszych klientów i biznesowych partnerów, najemców, wynajmujących oraz inwestorów, badamy megatrendy, przyglądamy się różnym kontekstom strategicznym i bardzo często wnikamy w hiper-lokalne uwarunkowania miast i rynków regionalnych. Takie podejście pozwala nam pomagać w podejmowaniu lepszych decyzji w zakresie opracowania kompleksowej strategii w odniesieniu do powierzchni biurowej  patrząc na indywidualne bieżące oraz przyszłe potrzeby organizacji – czytamy na stronie https://www.realestate.bnpparibas.pl/pl/nasi-eksperci/wynajem-powierzchni-biurowych.

 

Wystrój

 

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to polskie przysłowie sprawdza się doskonale w biznesie. Nowoczesny budynek, elegancka klatka schodowa gwarantują, że nawet minimalistyczne, surowe wnętrza zrobią wrażenie. Pamiętaj – biuro to miejsce pracy, dlatego trzeba umiejętnie dobierać meble i dodatki. Ergonomia miejsca pracy wpłynie na wydajność i zdrowie pracowników. Pamiętaj, że atmosfera i przyjazne otocznie mogą wpłynąć na Twoje zyski. Doświadczony projektant podpowie takie rozwiązania, dzięki którym projekt zostanie dopasowany do budżetu i potrzeb.

 

Wyposażenie budynku i dostęp do nowoczesnych technologii

 

Klimatyzacja i internet szerokopasmowy należą obecnie do standardów wyposażenia biur. Upewnij się czy sieć komputerowa i ilość gniazd w poszczególnych pomieszczeniach odpowiada Twoim potrzebom oraz czy w warunkach wynajmu znajduje się niezbędna pomoc techniczna, dotycząca instalacji wewnątrz budynku. Szukaj rozwiązań nowoczesnych i energooszczędnych, które nie tylko pozwolą obniżyć koszty eksploatacji, ale także wpłyną na komfort pracy. Jeżeli to nowy obiekt poproś o świadectwo energetyczne, które pokazuje zapotrzebowania budynku na energię na cele centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji i klimatyzacji, a w przypadku budynku użyteczności publicznej także oświetlenia. Wynajem powierzchni biurowych to się opłaca! Dobre warunki najmu i wyposażenie to inwestycja w przyszłość Twojej firmy.

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama

Materiał KWW Z SERCEM DLA PIOTRKOWA

reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat