Promocja wydarzeń online stała się z dnia na dzień nieodzownym elementem strategii marketingowej. Właściwe wykorzystanie dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji może przyczynić się do sukcesu każdej inicjatywy. W niniejszym artykule przedstawimy sprawdzone metody, dzięki którym skutecznie dotrzesz do szerokiej grupy odbiorców oraz zwiększysz zainteresowanie Twoim wydarzeniem w świecie wirtualnym. Zapraszamy do lektury i odkrywania tajników efektywnej promocji wydarzeń online!
Promesa na remont hali Relax została przeznaczona na inwestycje w infrastrukturę drogową w Piotrkowie. Poinformował o tym na czwartkowej (31.10.2024) konferencji prasowej poseł Adrian Witczak i Juliusz Wiernicki, prezydent Piotrkowa Trybunalskiego. W najbliższych latach zostaną gruntownie wyremontowane ulice: Żelazna, Kwiatowa, Hortensji, Krótka oraz jedna z ulic na osiedlu Łódzka. Dofinansowanie dla miasta na remonty wyniesie 45% z inwestycji wartych 65 milionów złotych.
Wiele przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób prawidłowo zaksięgować gadżety firmowe. Z naszego artykułu dowiesz się, jak możesz to zrobić oraz przekonasz się, że warto inwestować w artykuły promocyjne.
Wybór odpowiednich środków dezynfekujących do placówek medycznych jest kluczowy dla zapewnienia bezpieczeństwa zarówno pacjentów, jak i personelu. Pierwszym i najważniejszym kryterium jest skuteczność środka w eliminacji bakterii, wirusów i innych patogenów. Ważne jest, aby produkt był testowany i potwierdzony przez odpowiednie badania. Kolejnym aspektem jest czas działania, który powinien być jak najkrótszy, aby zapewnić efektywność dezynfekcji przy dynamicznym funkcjonowaniu placówki. Bezpieczeństwo stosowania jest równie istotne; produkty nie powinny wywoływać alergii ani podrażnień u personelu i pacjentów. Ostatnim, ale równie ważnym kryterium, jest zgodność z normami sanitarnymi, które regulują stosowanie środków dezynfekujących w środowisku medycznym.
Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest tajemnicą, że wiele małych i średnich firm – takich jak zakłady fryzjerskie – kieruje swoją ofertę do osób, które mieszkają w pobliżu. Czy oznacza to, że powinni zrezygnować z promocji w internecie? Wręcz przeciwnie. Zobacz dlaczego.
W piątek i sobotę, 12-13 kwietnia, w Focus Mall w Piotrkowie z okazji pierwszych urodzin bezpłatnej aplikacji lojalnościowej SPOT będzie można wziąć udział w Wielkiej Grze w Statki i zdobyć ciekawe nagrody. W centrum pojawi się specjalna urodzinowa strefa relaksu, gdzie będzie można odpocząć na leżakach oraz dołączyć do wspólnej zabawy.
W dniach 8 – 13 kwietnia salon KODANO Optyk w Piotrkowie Trybunalskim świętuje urodziny! Z tej okazji mamy dla ciebie wyjątkowy prezent! Do każdych zakupionych okularów korekcyjnych otrzymasz okulary przeciwsłoneczne marki Santino za 1zł!
Plaga kierowców podróżujących pod wpływem alkoholu nie zmniejsza się. W Gutowie Dużym w gminie Grabica pijany kierowca uderzył w przepust. Mężczyzna trafił do szpitala.
Historię rzeki Pilicy, zalewu Sulejowskiego oraz pobliskich im miejscowości w naszym regionie, będzie można zgłębić już w piątek 23 lutego w Mediatece 800-lecia, podczas promocji nowej książki Andrzeja Kobalczyka. Autor spotka się z czytelnikami osobiście.
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.