- Jej zadaniem w pierwszej kolejności będzie określenie terenu, który obejmą zapisy przyszłej uchwały Rady Miasta, następnie dokonanie na tym terenie inwentaryzacji oraz wypracowanie zasad umieszczania reklam, małej architektury czy ogrodzeń. Kolejnym zadaniem będzie przygotowanie projektu uchwały Rady Miasta obejmującego wymienione wcześniej zagadnienia. Komisja będzie mogła przystąpić do pracy dopiero, kiedy Trybunał Konstytucyjny wypowie się na temat zaskarżonych zmian do ustawy, a Urząd Marszałkowski przeprowadzi audyt krajobrazowy, mający za zadanie ustalenie konkretnych wytycznych dla samorządów – informuje nas Jarosław Bąkowicz, kierownik Biura Prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie.
Komisja będzie działać do czasu podjęcia przez Radę Miasta uchwały o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W jej składzie znalazło się 7 osób, m.in. Paweł Czajka – dyrektor Pracowni Planowania Przestrzennego i Stanisław Piotr Gajda – dyrektor Ośrodka Działań Artystycznych.
Komentarze 13
07.12.2015 10:54
Powołajcie jeszcze Komisję ds. Badania Wzrostu Głupoty w UM Piotrkowa Tryb. ;)
07.12.2015 09:14
Po to : dojenia społeczeństwa ciąg dalszy http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/909255,samorzad-oplata-reklamowa.html
06.12.2015 10:24
EUROPE lepiej wyremontujcie ..
05.12.2015 18:21
Mniemam że komisja będzie pracować charytatywnie???
05.12.2015 10:35
Ile ta nowo powołana komisja będzie kosztować piotrkowian? Dziwię się, że trzeba ją w ogóle powoływać? Przecież mamy wydziały, które mogły się tym już wcześniej zająć. Za co nasi urzędnicy biorą pieniądze?