TERAZ-1°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Potwierdzili jakość szpitala w Piotrkowie

JaKac1
JaKac1 pt., 9 grudnia 2011 12:48
Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim otrzymała prestiżowe wyróżnienie w międzynarodowym programie promocji jakości Eurocertyfikat. Gala wręczenia nagród odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Już po raz szósty zostały wręczone złote statuetki i dyplomy Międzynarodowego Konkursu Eurocertyfikat. To prestiżowe, europejskie wyróżnienie przyznawane wyselekcjonowanej grupie podmiotów. Kapituła konkursowa nagradza najlepsze przedsiębiorstwa, samorządy i jednostki medyczne. Na tle konkurencji wyróżniają się one sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju, najwyższą jakością oferowanych produktów oraz usług. Laureaci Eurocertyfikatów biorą udział w Europejskim Programie Promocji Jakości.

 

O to prestiżowe wyróżnienie walczyło kilkaset firm, instytucji oraz samorządów. W tym roku kapituła wyłoniła ponad 90 laureatów w ośmiu kategoriach. Niektóre firmy i instytucje Eurocertyfikat odebrały po raz kolejny, co potwierdza ich rzetelność i profesjonalizm. Inni zostali wyróżnieni po raz pierwszy, co jest nagrodą za ich wysiłek i konsekwencję w projakościowych działaniach. Wszystkich laureatów Międzynarodowego Konkursu EuroCertyfikat łączy jedno – są oni liderami w swoich branżach.

 

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 7

    ~mmmhj (gość)

    17.12.2011 12:35

    na jakiej ulicy miesci sie ten szpital bo tego juz nie dopisali , na rakowskiej ,roosevelta???


    ~delta (gość)

    14.12.2011 18:32

    Dyrektor napewno przyzna sobie nagrodę za tak wspaniałe zarządzanie...


    ~ziuek (gość)

    10.12.2011 09:51

    Czy weryfikowane było przestrzeganie wszystkich standardów na izbie przyjęć. Kolejny pacjent kladziony jest do diagnozowania na tej samej brudnej poduszce. Żadnej dezyfekcji. Na przyjście lekarza z oddziału czeka się też bardzo długo. Żadnej prywatności pacjenta. Proszę powiedzieć, który z lekarzy wchodząc do izby przyjęć powiedział "dzień dobry" i przedstawił się pacjentowi.
    Myślę, że czasy poddaństwa dawno minęły i warto szanować i dbać o pacjentów, bo dzięki nim żyjecie i to doskonale.


    ~kukuraki (gość)

    09.12.2011 18:39

    "byly-pracownik" napisał:
    a średni i niższy personel najbardziej to odczuwa.
    TO WŁAŚNIE TEN PERSONEL ZASŁUGUJE NA POCHWAŁY !!! BO DZIĘKI TYM OSOBĄ FUNKCJONUJE JESZCZE TA placówka


    ~były pracownik (gość)

    09.12.2011 13:39

    Czy to wyróżnienie było również za nieszanowanie pracowników. Panie dyrektorze, a może Pan powie ilu pracowników ostatnio złożyło wymówienia? Pracowników doświadczonych i bardzo dobrych. Wola dojeżdżać kilkadziesiąt kilometrów niż u Pana pracować.
    Nie twierdzę, że jest Pan złym dyrektorem ale pracowników pan w ogóle nie szanuje, a średni i niższy personel najbardziej to odczuwa.


    reklama

    Dla Ciebie

    -1°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio