Polskie Koleje Państwowe ogłosiły przetarg na budowę monitoringu wizyjnego na 19-tu dworcach w Polsce, w tym także w Piotrkowie.
Wykryto bloker reklam!
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
W sumie do końca roku powinno pojawić się na dworcu kolejowym 11 kamer dwóch typów: obrotowe i stacjonarne.
- Chcemy wyposażyć nasze dworce w systemy monitoringu wizyjnego, które podwyższą bezpieczeństwo naszych klientów, zarówno pasażerów jak i najemców lokali - mówi
Waldemar Grzyb z-ca Dyrektora d/s Technicznych PKP SA Dworce Kolejowe.
- Ilość kamer na każdym dworcu była ustalana komisyjnie m.in. z udziałem policji i Służby Ochrony Kolei. W Piotrkowie optymalnym rozwiązaniem będzie instalacja 11 kamer – dodaje Waldemar Grzyb.
Jesli procedury przetargowe zakończą się za miesiąc to kamery pojawią się przed końcem roku.
Porażka, miasto zupelnie nie ma pojecia o tym w jaki sposob zrobic to duzo taniej. Wiele firm ma dostep zdalny do wlasnego systemu monitoringu poprzez przegladarke internetową jesli te firmy dostały by w jakis sposob ulgi od miasta bez zadnego problemu okazalo bys ei ze Straz Miejska mialaby dostep do kilkuset kamer w miescie bo system uprawnien pozwala na okreslenie dostepu naprzyklad tylko do kamer zewnetrznych. Wiem co mówie bo wiele juz tego zakladalem w samym Piotrkowie. MIasto ma dostep do 16 kamer (dlaczego 16 ? bo rejestratory obsluguja do 16 kamer max , zapewne na drugiego DVR -a juz ich nei bylo stać zeby miec naprzyklad 32 kamery ) MOgli by wykorzystac istniejace i polaczyc je w siec.
Do pkp. Oczywiście w twoim poście nie ma nic o malowaniu chociaż w moim także nie; pisałem o ubytkach tynku. Ale nie oto chodzi po prostu jeżeli planuję się remont kapitalny a takiego moim zdaniem wymaga budynek dworca , to jaki sens wieszać kamery które trzeba będzie demontować na czas remontu?! Sens jest w tedy gdy nie będzie remontu kapitalnego tylko powierzchowna "picerka" bo wtedy nic nie trzeba demontować.
I właśnie tego się obawiam.
~pkp (gość)
01.08.2008 09:02
Piotrze, czy w moim poscie jest jakies słowo odnosnie samego malowania ? nie przypominam sobie, błedne wnioski...
jaki jest sens teraz montować monitoring a w przyszłym robić remont budynku. Zgodzimy się chyba, że piotrkowski dworzec wymaga zdecydowanie poważniejszych prac niż uzupełnienia tynku. Wręcz wymaga odbudowy. Wynika stąd, że PKP nie przewiduje istotnych prac na dworcu i zamierza zachować tylko to co jest. Obym się mylił!
Komentarze 7
17.10.2008 11:06
Porażka, miasto zupelnie nie ma pojecia o tym w jaki sposob zrobic to duzo taniej. Wiele firm ma dostep zdalny do wlasnego systemu monitoringu poprzez przegladarke internetową jesli te firmy dostały by w jakis sposob ulgi od miasta bez zadnego problemu okazalo bys ei ze Straz Miejska mialaby dostep do kilkuset kamer w miescie bo system uprawnien pozwala na okreslenie dostepu naprzyklad tylko do kamer zewnetrznych. Wiem co mówie bo wiele juz tego zakladalem w samym Piotrkowie. MIasto ma dostep do 16 kamer (dlaczego 16 ? bo rejestratory obsluguja do 16 kamer max , zapewne na drugiego DVR -a juz ich nei bylo stać zeby miec naprzyklad 32 kamery ) MOgli by wykorzystac istniejace i polaczyc je w siec.
01.08.2008 23:53
Do pkp. Oczywiście w twoim poście nie ma nic o malowaniu chociaż w moim także nie; pisałem o ubytkach tynku. Ale nie oto chodzi po prostu jeżeli planuję się remont kapitalny a takiego moim zdaniem wymaga budynek dworca , to jaki sens wieszać kamery które trzeba będzie demontować na czas remontu?! Sens jest w tedy gdy nie będzie remontu kapitalnego tylko powierzchowna "picerka" bo wtedy nic nie trzeba demontować.
I właśnie tego się obawiam.
01.08.2008 09:02
Piotrze, czy w moim poscie jest jakies słowo odnosnie samego malowania ? nie przypominam sobie, błedne wnioski...
01.08.2008 05:47
I bardzo fajnie
31.07.2008 19:05
jaki jest sens teraz montować monitoring a w przyszłym robić remont budynku. Zgodzimy się chyba, że piotrkowski dworzec wymaga zdecydowanie poważniejszych prac niż uzupełnienia tynku. Wręcz wymaga odbudowy. Wynika stąd, że PKP nie przewiduje istotnych prac na dworcu i zamierza zachować tylko to co jest. Obym się mylił!