TERAZ 3°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Jest nowy Inżynier Miasta. Po 10 latach przerwy

Ł.Michalczyk
Łukasz Michalczyk pon., 1 lipca 2024 16:46
Adam Bak został nowym Inżynierem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Do obowiązków prowadzonego przez niego biura należą m.in. zarządzanie ruchem na drogach publicznych i wewnętrznych w mieście. Co jeszcze?
Zdjęcie
Autor: fot.: UM w Piotrkowie Trybunalskim

Wśród obowiązków Inżyniera Miasta należy m.in. zapewnienie skutecznego i efektywnego zarządzania infrastrukturą miejską oraz podniesienia standardów usług publicznych.

 

Zadaniem kierowanego przez niego biura jest działanie na rzecz poprawy koordynacji działań między komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie usprawnienia procesów związanych z zarządzaniem ruchem drogowym oraz zapewnienia nadzoru nad realizacją projektów infrastrukturalnych. Biuro aktywnie uczestniczy też w opracowywaniu i realizacji strategicznych planów rozwoju miasta. Działania te mają na celu poprawę jakości życia mieszkańców oraz zwiększenie bezpieczeństwa i funkcjonalności miejskiej infrastruktury.

 

Do zadań biura należy między innymi:

1. Wykonywanie czynności w ramach obowiązującego prawa, wynikających z nadzoru nad Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta.

2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie planowania rozwoju infrastruktury miejskiej.

3. Zarządzanie ruchem na drogach publicznych i wewnętrznych.

4. Prowadzenie ewidencji projektów zmian organizacji ruchu na drogach publicznych położonych w granicach Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, przedkładanie ich do zatwierdzenia osobie uprawnionej oraz przekazywanie jednego egzemplarza do zarządcy drogi w celu wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa w imieniu Prezydenta Miasta.

5. Udział w posiedzeniach Rad Technicznych.

6. Uzgadnianie projektowanych sieci uzbrojenia terenu na naradach koordynacyjnych.

7. Opracowywanie zasad zajęcia pasa drogowego, związanych z inwestycjami i remontami infrastruktury.

8. Prowadzenie spraw związanych z Miejskim Systemem Informacji.

9. Udział w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

10. Wykonywanie zadań związanych z realizacją budżetu, w tym opracowywanie projektów planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej realizowanych zadań oraz sporządzanie informacji i sprawozdań opisowych z wykonania budżetu,

11. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 110

    reklama

    Dla Ciebie

    3°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio