- Jeśli ktoś ma zastrzeżenia do jakości wody lecącej z kranu powinien się z nami jak najszybciej skontaktować - przypominał niedawno na antenie Strefy Fm Michał Rżanek, prezes spółki Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja.
Autor: foto: archiwum ePiotrkow
Wykryto bloker reklam!
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
- Są sytuacje, gdzie odbiorca uważa, że woda nie jest dobra. Prosimy w takim wypadku o sygnał natychmiastowy. Może to wynikać z tego, że jest coś nie tak z instalacją wewnętrzną. Zdarzały się sygnały, że woda była żółta, ale ogólnie nasza woda jest dobra, choć rzeczywiście twarda i zostawia osad – mówił Michał Rżanek.
Zastrzeżenia można zgłaszać pod numerami tel. 44 645 16 00, 44 645 16 01 lub 603 665 554. Numery alarmowe są czynne całą dobę.
Komentarze 14