Po ich otrzymaniu konieczne będzie podjęcie decyzji o segregacji odpadów bądź jej braku i zaznaczenie odpowiedniej rubryki w formularzu. Samodzielnie będzie trzeba także wyliczyć cenę za nieczystości.
- Deklaracje będę roznoszone do mieszkańców od 16 maja. Znajdzie się tam notka na temat sposobu segregacji odpadów. Wypełnione deklaracje będą przyjmowane od 27 maja w ZDiUM przy ul. Kasztanowej, w Urzędzie Miasta przy Pasażu Rudowskiego i przy ul. Szkolnej - mówi Zdzisław Majsak z Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.
Termin złożenia deklaracji upływa 15 czerwca, a formularz można przesłać także za pomocą platformy ePUAP. A jakie dane należy podać wypełniając dokument? Imię i nazwisko, adres oraz ilość osób zamieszkujących w gospodarstwie domowym.
Jak dodaje Zdzisław Majsak do prywatnych domów worki na segregowane (bądź nie) śmieci dostarczy firma odbierająca odpady. W budynkach wielorodzinnych wyrzucać będziemy je w tym samym miejscu, co dotychczas.
Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 44 732 03 64. Szerzej o zapowiadanych zmianach w gospodarowaniu odpadami.
(Strefa FM)
Komentarze 9
15.05.2013 21:37
a jak nie wypełnię to co mi zrobią???
15.05.2013 16:48
zdjęcie do artykułu chyba z jakiejś meliny pochodzi.
15.05.2013 16:45
Tony papierów, tony analiz. Widziałem wzór deklaracji i nie spodziewałem się, że można coś tak banalnego tak zbiurokratyzować.
http://www.piotrkow.pl/download.php?id=704
http://naszpiotrkow.blogspot.com/
15.05.2013 15:05
czy w deklaracji jest miejsce na wpisanie ilości osób zamieszkałych w gospodarstwie domowym???
15.05.2013 13:50
Ciekawa jestem co P k.Chojniak jeszcze wymyśli aby aby ludziom w Piotrkowie żyło się gorzej bo na pewno nie lepiej kpina...