TERAZ13°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Aplikacja sAPPort wspiera podczas zakupów w Focus Mall

wt., 31 sierpnia 2021 12:05
Dostępność i wygoda realizacji wielu potrzeb pod jednym dachem to esencja centrum handlowo-usługowego. Czasem jednak w czasie wizyty w galerii niespodziewane zdarzenie może zaburzyć nasz komfort. Dziecko zasnęło na rękach? A może bateria w telefonie zaraz się rozładuje? Focus Mall przedstawia sAPPort – aplikację, która ułatwi rozwiązanie tych i wielu innych problemów, by zakupy były jeszcze wygodniejsze - i przyjemne jak nigdy dotąd.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

 

sAPPort to nowa darmowa aplikacja dla klientów Focus Mall, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemu, który może pojawić się podczas wizyty w galerii. Nazwa aplikacji to połączenie słów support (ang. wsparcie) oraz app – aplikacja. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, seniorzy, ułatwienia zakupowe, technika i komfort. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w wyznaczonym punkcie – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!

 


Zakupy z dziećmi nie muszą być ciężkie

 

Niemal każdy rodzic małego dziecka wie, jak angażująca jest wizyta w galerii z pociechą. Zamiast koncentrować się na liście zakupów, opiekun musi mieć oczy dookoła głowy i pilnować malucha, a także na bieżąco reagować na jego potrzeby – na przykład niespodziewaną drzemkę. W takiej sytuacji ze wsparciem przyjdzie sAPPport: pomoc dla rodziców maluszków obejmuje m.in. jednorazowe śliniaczki, ale też wynajem nosidła, wózka spacerowego, a nawet łóżeczka!

 


Niesforne starszaki mogą zostać zabezpieczone opaską tożsamości z numerem telefonu opiekuna – w przypadku, kiedy maluch oddali się od rodzica, pozwoli ona na szybkie nawiązanie kontaktu.

 


Ułatwienia zakupowe – nie tylko dla seniorów

 

Galeria Focus Mall dba o to, by żaden klient nie czuł się wykluczony. Dla osób starszych i niepełnosprawnych zakupy mogą stanowić wyzwanie fizyczne, dlatego program sAPPort umożliwia m.in. wypożyczenie wózka zakupowego dostosowanego do potrzeb seniorów. Z kolei osoby wysoce wrażliwe i dzieci często bywają przytłoczone gwarem panującym w centrach handlowych. Z myślą o nich w sAPPorcie pojawiła się pozycja słuchawki wyciszające. Ograniczą ilość bodźców i sprawią, że wizyta w galerii będzie znacznie przyjemniejsza.

 


Problemy techniczne? Jest na to rada!

 

Problemy z pojazdami dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach, a podczas długiej wizyty w centrum nawet najbardziej wytrzymały smartfon traci energię – teraz to nie problem! Zakładka technika w aplikacji sAPPort to właściwe miejsce, by uniknąć m.in. takich kłopotów. Doładowanie akumulatora samochodu, wypożyczenie kompresora do opon czy ładowarki do telefonu – to kwestia kilku kliknięć!

 


Niespodziewana ulewa potrafi zrujnować starannie dopracowany wygląd, ale sAPPort umożliwia rozwiązanie także tego problemu. W aplikacji dostępne są parasole – by fryzura i ubiór zawsze wyglądały nienagannie.

 


– Dokładamy wszelkich starań, by czas spędzony w Focus Mall był dla naszych klientów przyjemny i relaksujący. Dzięki aplikacji sAPPort niedogodności, które napotykają, mogą zostać usunięte w ciągu kilku chwil – nie zaburzając komfortu zakupów czy korzystania z rozrywki. Katalog dostępnych usług będzie stopniowo rozszerzany, by jak najpełniej spełniać oczekiwania klientów naszego centrum – mówi Olga Wiernicka, regional marketing manager NEPI Rockcastle.

 


Jak uzyskać wsparcie?

 

Aplikacja sAPPort dostępna jest bezpłatnie w Google Play oraz App Store. Rejestracja możliwa jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zamówione w aplikacji udogodnienie należy odebrać osobiście w Punkcie Odbioru Usługi, znajdującym się na poziomie 0, naprzeciw Apteki i H&M, w godzinach otwarcia centrum.

 


Usługi dostępne w aplikacji sAPPort dzielą się na zwracalne (wynajem) i niezwracalne (produkty jednorazowe, serwisy). Klient może jednocześnie wynajmować jedną rzecz (np. wózek dla seniora albo nosidło dziecięce), a zamówienie kolejnej usługi niezwracalnej jest możliwe po realizacji poprzedniego zamówienia. Liczba dostępnych usług jest ograniczona – dlatego w przypadku usług zwracalnych może zaistnieć konieczność poczekania na przedmiot. Należy pamiętać również, że wszystkie przedmioty są każdorazowo odkażane ich zwróceniu, a to również może wpłynąć na wydłużenie czasu obsługi.

 

 

 

 

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 4

    ~EBE (gość)

    31.08.2021 13:44

    Czy g n o m ma te aplikacje juz ?



    reklama

    Dla Ciebie

    13°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio