Reklama w internecie umożliwia nam dotarcie do właściwej grupy docelowej. Jest ona skuteczniejsza niż np. promocja za pomocą spotów w telewizji. Trafiają one do ogółu, a nie tylko do osób zainteresowanych naszą ofertą. Jak więc reklamować firmę w internecie? Możemy skorzystać z kilku ciekawych rozwiązań. Poznajmy je!
Złodzieje włamali się do salonu Media Expert przez dach. Przez wyciętą dziurę wynieśli sprzęt wart ponad 60 tysięcy złotych. Prowadzący dochodzenie policjanci z wydziału kryminalnego tomaszowskiej komendy połączyli sprawę z innym włamaniem, które wymagało równie dużej sprawności fizycznej. Ktoś okradał dachy budynków użyteczności publicznej z blachy miedzianej. Tu wartość strat przekroczyła 10 tysięcy złotych.
Zarzuty oszustwa i usiłowania oszustwa usłyszał 33-latek, który na elektronarzędzia przyklejał kody kreskowe z tańszych produktów. Na gorącym uczynku został ujęty przez pracownika ochrony marketu i przekazany w ręce policji.
Dobre opakowanie to przede wszystkim solidne opakowanie, ale nie można zapominać także o względach estetycznych. Stara zasada głosi, że kupujemy oczami, dlatego pewne jest, ze klienci zwrócą uwagę na wygląd pudełka, w którym otrzymują produkt. Dlaczego opakowanie jest tak ważne? Jak wybrać to odpowiednie? Podpowiadamy.
Kryminalni z komendy w Opocznie zatrzymali 37-letniego mieszkańca powiatu opoczyńskiego podejrzanego o kradzież rozbójniczą. Mężczyzna został zatrzymany w niespełna godzinę od popełnienia przestępstwa.
Ostatni dzień przed wprowadzeniem nowych obostrzeń przyciągnął do marketów budowlanych w Piotrkowie mnóstwo klientów. Każdy z nich chciał zdążyć z zakupami przed przynajmniej dwutygodniowym zamknięciem sklepów tej branży. Zgodnie z rozporządzeniem rządzących wielkopowierzchniowe markety budowlane i sklepy meblowe będą zamknięte od 27 marca (najbliższa sobota) do 9 kwietnia.
Mieszkaniec Piotrkowa wpadł w Rawie Mazowieckiej na kradzieży kiełbasy. Łupem 50-latka padła hermetycznie pakowana kiełbasa za ponad 400 złotych. Mężczyzna schował ją w specjalnie wykonanych kieszeniach płaszcza.
Początki były trudne, ale dziś jeszcze trudniej wyobrazić sobie Piotrków bez marketów. Pojawiają się jednak głosy,że takich sklepów jest za dużo, a także że...za mało.
Marketing 360 stopni to pojęcie, które często pojawia się w kontekście rozmów o skutecznych sposobach na promowanie marki. Ale co to tak naprawdę to oznacza? Jakie są filary marketingu 360 i w czym może pomóc Ci agencja marketingowa? Sprawdźmy!
Nie każda firma chce lub może sobie pozwolić na zatrudnienie osoby, które kompleksowo zajmie się prowadzeniem działań marketingowych, takich jak e-mail marketing czy pozycjonowanie. Promocja działalności wymaga posiadania umiejętności ze skrajnych biegunów, co tym bardziej utrudnia znalezienie człowieka-orkiestry, który z powodzeniem będzie mógł zająć się urzeczywistnianiem tych działań z pozytywnym skutkiem. Co zatem stanowi remedium na ten problem? Odpowiedzi należy upatrywać we współpracy z doświadczoną agencją marketingową, która w swoich szeregach skupia specjalistów z wielu branż i dziedzin, które są pożądane przez finalnych klientów. Dlaczego warto? Jakie są zalety tego rozwiązania? O tym poniżej.