Artykuły do tagu: marketing

Startuje 12. edycja Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy z całej Polski wezmą udział w darmowych szkoleniach
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.
Mało znany sposób na marketing, czyli jak producent toreb papierowych podniesie sprzedaż w Twoim sklepie?
Promocja marki to obowiązkowy element w strategii marketingowej, jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów. Ciężko jednak zadbać o skuteczny marketing, kiedy jako mała firma z niedużym budżetem próbujesz swoich sił w mediach społecznościowych bądź innych reklamach internetowych. Zwłaszcza że musisz konkurować z wielkimi firmami, które na pstryknięcie mogą zainwestować kilkadziesiąt tysięcy złotych w internetową reklamę firmy. W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana formy marketingu na taką, dzięki której niskim kosztem zaczniesz zyskiwać lojalnych i stałych klientów sklepu. Pomogą Ci w tym torebki papierowe z nadrukiem. W tym artykule dowiesz się, jak torby papierowe ekologiczne poprawią sprzedaż w Twojej firmie oraz ile kosztuje taka forma marketingu. Zapraszamy!
Do grupy WeNet dołącza WebWave - największy na rynku kreator stron WWW
WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
RAPORT dla małych i średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń
Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
Jak reklamować firmę w internecie?
Reklama w internecie umożliwia nam dotarcie do właściwej grupy docelowej. Jest ona skuteczniejsza niż np. promocja za pomocą spotów w telewizji. Trafiają one do ogółu, a nie tylko do osób zainteresowanych naszą ofertą. Jak więc reklamować firmę w internecie? Możemy skorzystać z kilku ciekawych rozwiązań. Poznajmy je!
Dobre pierwsze wrażenie – o tym, czy opakowanie produktu jest ważne
Dobre opakowanie to przede wszystkim solidne opakowanie, ale nie można zapominać także o względach estetycznych. Stara zasada głosi, że kupujemy oczami, dlatego pewne jest, ze klienci zwrócą uwagę na wygląd pudełka, w którym otrzymują produkt. Dlaczego opakowanie jest tak ważne? Jak wybrać to odpowiednie? Podpowiadamy.
Filary marketingu 360 stopni – w czym może pomóc Ci agencja marketingowa
Marketing 360 stopni to pojęcie, które często pojawia się w kontekście rozmów o skutecznych sposobach na promowanie marki. Ale co to tak naprawdę to oznacza? Jakie są filary marketingu 360 i w czym może pomóc Ci agencja marketingowa? Sprawdźmy!
Potrzebujesz wsparcia w zakresie e-mail marketingu czy pozycjonowania? Oto przepis na Twój sukces!
Nie każda firma chce lub może sobie pozwolić na zatrudnienie osoby, które kompleksowo zajmie się prowadzeniem działań marketingowych, takich jak e-mail marketing czy pozycjonowanie. Promocja działalności wymaga posiadania umiejętności ze skrajnych biegunów, co tym bardziej utrudnia znalezienie człowieka-orkiestry, który z powodzeniem będzie mógł zająć się urzeczywistnianiem tych działań z pozytywnym skutkiem. Co zatem stanowi remedium na ten problem? Odpowiedzi należy upatrywać we współpracy z doświadczoną agencją marketingową, która w swoich szeregach skupia specjalistów z wielu branż i dziedzin, które są pożądane przez finalnych klientów. Dlaczego warto? Jakie są zalety tego rozwiązania? O tym poniżej.
Materiały marketingowe dla deweloperów: zachwyć klientów swoją ofertą
Jeśli kogoś nadal trzeba przekonywać o sile marketingu, to oznacza, że jego firma prawdopodobnie nie odnosi zadowalających rezultatów, a przynajmniej mogłaby działać zdecydowanie sprawniej, szczególnie w sieci. Materiały marketingowe dla deweloperów to sposób, by trafić nawet do najbardziej wymagających klientów i przedstawić swoją ofertę w optymalny, atrakcyjny sposób.

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat