Dopiero co świętowaliśmy Boże Narodzenie, a już śmiało możemy szykować się do Wielkanocy. W jednym z piotrkowskich marketów już dostępne są artykuły z oferty wielkanocnej.
W związku z rozwojem epidemii i wynikającymi z tego ograniczeniami w handlu, niektóre sieci spożywcze zmieniają czas pracy swoich placówek.
Jeśli kogoś nadal trzeba przekonywać o sile marketingu, to oznacza, że jego firma prawdopodobnie nie odnosi zadowalających rezultatów, a przynajmniej mogłaby działać zdecydowanie sprawniej, szczególnie w sieci. Materiały marketingowe dla deweloperów to sposób, by trafić nawet do najbardziej wymagających klientów i przedstawić swoją ofertę w optymalny, atrakcyjny sposób.
Agencja e-commerce z Wrocławia zdecydowała się udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania właścicieli sklepów internetowych. Jeśli chcesz zadbać o skuteczny marketing swojego sklepu, skorzystaj z tej okazji. Dzięki zawartym tu radom możesz przyciągnąć więcej klientów. Wyraźnie zwiększysz też swoje zyski. Co najważniejsze, wyróżnisz się na tle konkurencji i już wkrótce będziesz ważnym graczem na rynku.
Policja zatrzymała dwóch mężczyzn podejrzanych o kradzieże w jednym z bełchatowskich marketów. Łupem padły 93 czekolady o łącznej wartości ponad 1200 zł. Złodzieje mogą spędzić w więzieniu nawet 5 lat.
Przedstawicie branży spożywczej, logistycznej, chemicznej i handlowej zapewnili w czwartek, że są dobrze zaopatrzeni w produkty i bez problemów trafiają one na sklepowe półki. Firmy wdrożyły też system trzyzmianowy w swoich zakładach, by nie było przestoju w pracy.
W marketach, w tym również w Piotrkowie, w środę było prawdziwe oblężenie. Dlatego uspokajamy - wszystkie sklepy działają i będą działać normalnie! A najgorsze, co w tej trudnej sytuacji możemy zrobić to zarażać się nawzajem... paniką.
Marketing szeptany to jedna z form promocji produktów i usług. Opiera się na zasadzie polecania innym konkretnych, sprawdzonych rzeczy i odwołuje się do tradycyjnego systemu poleceń. Jednak nowoczesny marketing szeptany to forma promocji na znacznie większą skalę niż polecenie produktu znajomemu. To szeroko zakrojone działania, mające na celu przyciągnąć do sklepu internetowego nowych klientów.
Za kradzież i atak na pracownicę supermarketu policja zatrzymała 27-letniego mężczyznę i 19-letnia kobietę. Sprawcom postawiono zarzuty kradzieży rozbójniczej. Grozi im do 10 lat więzienia.
W sieci pojawił się filmik, na którym widać karpie w foliowej torebce, w której nie ma wody. Zdarzenie miało być zarejestrowane w jednym z piotrkowskich hipermarketów. Wspomniany filmik opublikowała na swoim profilu także fundacja Viva, która walczy o prawa zwierząt.