Przeciwko COVID-19 zaszczepił się co drugi Polak. To jednak wciąż za mało, dlatego liczba zgonów nieustannie rośnie. Aby zapobiec transmisji koronawirusa i uchronić osoby, które mogłyby najbardziej ucierpieć wskutek zakażenia, konieczne jest zaszczepienie większości społeczeństwa.
W tym roku, podczas 30. Finału WOŚP po raz kolejny serca marki Lovela i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zabiją tym samym rytmem, grając na rzecz podopiecznych z oddziałów okulistycznych. Dzięki wspólnie zebranym środkom mali pacjenci otrzymają szansę na naukę otaczającego świata i odczuwanie radości z jego piękna... Bo przecież wzrok daje nam to, czego nie jesteśmy w stanie poznać za pomocą innych zmysłów.
Modę na kredyty frankowe zapoczątkowali w Europie 30 lat temu Austriacy. Finansowali w ten sposób nie tylko zakup domu czy mieszkania, ale też inne bieżące wydatki. Przez lata szwajcarska waluta wydawała się wyjątkowo stabilna, a niskie oprocentowanie pozwalało utrzymać niską ratę. Oczywiście, do czasu. Kryzys roku 2008 i jego następstwa wiele zmienił.
Wzrost poziomu bezpieczeństwa klientów to jeden z najważniejszych aspektów wdrożenia grupowego modelu wewnętrznego przez ERGO Hestię. To pierwsze towarzystwo ubezpieczeń w Polsce, które otrzymało zgodę na stosowanie tego rozwiązania.
Platforma Automarket.pl, należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, zrealizowała plany na ubiegły rok i sprzedała ponad trzy tysiące samochodów, mimo pandemii i ograniczonej podaży. W 2022 r. nie zamierza zwalniać tempa i prognozuje, że klienci zakupią w tym roku cztery tysiące oferowanych przez nią aut.
Liczba transakcji wykonanych za pomocą BLIKA zbliżeniowego w aplikacji IKO przekroczyła milion. Codziennie - w dni robocze - klienci wykonują około 30 tys. takich transakcji i ich liczba systematycznie rośnie.
ERGO Hestia została wyróżniona certyfikatem Top Employer Polska 2022. Nagroda trafia do organizacji, które wdrażają najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi oraz najlepsze praktyki HR. Tym samym sopocki ubezpieczyciel znalazł się w gronie zaledwie 73 polskich firm, które przeszły wymagający proces certyfikacyjny.
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Wystartowała rejestracja na IV edycję szkolenia „Prasowa Akademia Pieniądza” dla dziennikarzy i influencerów interesujących się problematyką gospodarczą. Projekt realizuje Polska Agencja Prasowa we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim.
Polski Komitet Energii Elektrycznej rozpoczął kampanię edukacyjną „Liczy się energia”. Przez najbliższe miesiące wyjaśniać będzie przyczyny wzrostu cen energii, pokazywać wpływające na nie mechanizmy oraz sposoby na racjonalne gospodarowanie zużyciem prądu. Celem kampanii jest edukacja o rynku energii oraz sposobach łagodzenia wpływu rosnących cen prądu na domowe budżety Polaków.