WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Założenie sklepu internetowego to dzisiaj bułka z masłem. Ale założenie sklepu internetowego, który będzie odnosił sukcesy i zarabiał to już inna rzecz.
Początkujący najczęściej skupiają się na szczegółach, które na e-shop mają raczej mały wpływ. Przez to pomijają obszary, które są o wiele ważniejsze – całkowitą strategię, logistykę, efektywną reklamę. W tym artykule pokażemy co warto odpuścić podczas uruchamiania sklepu internetowego, a do czego włożyć maksimum energii.
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, powinien zadbać o widoczność swojej firmy w Internecie. Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzą sprawdzone narzędzia. Jednym z nich są internetowe katalogi firm. Umożliwiają one m.in. budowanie rozpoznawalności i docieranie do nowych klientów. Czym są wspomniane katalogi? W jakich serwisach warto prezentować swoją firmę? Co powinna zawierać internetowa firmowa wizytówka? Podpowiedzi znajdują się w artykule.
Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
W roku akademickim 2021/2022 na polskich uczelniach kształciło się ponad 1,2 mln osób. Część z nich musi na okres nauki zmienić miejsce zamieszkania, inni dojeżdżają na zajęcia z tego samego miasta lub innej miejscowości. Natomiast wszystkim potrzebny jest dostęp do sieci. Jakie parametry powinna mieć oferta odpowiednia dla studenta? Na jakie kwestie należy zwrócić uwagę?
Od kilku dni nie działa strona Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Gdy w przeglądarce wpiszemy adres tej witryny, na ekranie pojawia się biała pole z niewielkim napisem "Przepraszamy - trwają prace techniczne".
Znamy zwycięzców konkursu komputerowego pt. "NIE przemocy w sieci!", którego organizatorem jest Ośrodek Edukacji Artystycznej Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie Trybunalskim. We wtorek, (07.02.2023) odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom. Dzień wręczenia nagród został wybrany nieprzypadkowo, bo 7 lutego to Dzień Bezpiecznego Internetu.
Internet domowy to jedna z tych usług telekomunikacyjnych, bez której ciężko obejść się w dzisiejszych czasach. Szczególnie w dobie pracy i nauki zdalnej, która bez sprawnie działającego, domowego łącza, byłaby niemożliwa. Jaki internet dla domu wybrać, by zapewnić wszystkim domownikom możliwość komfortowego korzystania z sieci?
ING Bank Śląski w nowej kampanii opartej na wnioskach z raportu dot. cyberbezpieczeństwa wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w Internecie. Bank promuje dodatkowe innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że robić swoje można bezpieczniej.