Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest tajemnicą, że wiele małych i średnich firm – takich jak zakłady fryzjerskie – kieruje swoją ofertę do osób, które mieszkają w pobliżu. Czy oznacza to, że powinni zrezygnować z promocji w internecie? Wręcz przeciwnie. Zobacz dlaczego.
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.
WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Select Partner Program to nowa inicjatywa WeNet adresowana do przedsiębiorców działających w modelu B2B, którym zależy na rozwoju własnej firmy, jak i firm swoich klientów. Program opiera się na systemie poleceń usług i produktów, w którym każda ze stron czerpie korzyści z aktywnego uczestnictwa i buduje relacje biznesowe.
Sztuczna inteligencja otworzyła nowe perspektywy rozwoju dla wielu firm. Warto nauczyć się z niej korzystać, aby móc wyprzedzić konkurencję i odnosić sukcesy. Liderem w rozwiązaniach opartych o AI i w digitalizacji polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP jest firma WeNet, która tworzy innowacyjne produkty. Specjaliści wdrażają narzędzia oparte o AI zarówno do wykorzystania wewnątrz organizacji, jak i w postaci nowatorskich produktów, które już wkrótce znajdą się w ofercie firmy.
WeNet, dostawca rozwiązań online dla biznesu, sięga po sztuczną inteligencję, żeby wzmocnić rynkową pozycję swoich klientów: małych i średnich przedsiębiorstw. AI ma im pomóc działać szybciej, sprawniej, lepiej.