TERAZ20°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Znamy nowego rzecznika praw konsumentów w Piotrkowie

K.Czapczyk
Kacper Czapczyk śr., 13 stycznia 2021 11:41
Łukasz Mycka został nowym miejskim rzecznikiem konsumentów w Piotrkowie. Swoje obowiązki sprawuje od początku stycznia, a od wielu lat pracował w Urzędzie Miasta w Biurze Obsługi Mieszkańców. Na stanowisku rzecznika konsumentów zastąpił Bartłomieja Krasińskiego.
Zdjęcie
Autor: fot. piotrkow.pl

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Wraz ze zmianą na stanowisku ustalono nowe godziny przyjęć konsumentów. Teraz klienci mogą zgłaszać się ze swoimi sprawami od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-13:00 w magistracie przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) w pokoju nr 143. Ze względu na epidemię koronawirusa należy wcześniej umówić się na wizytę pod numerem telefonu 44 732 77 75.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 16

    ~go?ć_kuba (gość)

    29.05.2022 07:48

    Mi pomógł, bardzo sympatyczny i pomocny człowiek.


    ~Dzieję się! (gość)

    14.01.2021 11:45

    Naprawdę dzieję się w tym naszym mieście! Idziemy do przodu jak żadne inne.


    ~gość_kiki (gość)

    14.01.2021 08:12

    A kiedyś w godzinach popołudniowych nie może przyjmować interesantów? Trzeba będzie wziąć urlop żeby pójść załatwić sprawę w urzędzie?



    ~gość_er (gość)

    13.01.2021 19:00

    Brawo dla poprzednika wiele spraw ludziom załatwił.


    ~gość_piotrkowianka (gość)

    13.01.2021 17:16

    Nareszcie ktoś inny popieramy wybór


    reklama

    Dla Ciebie

    20°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio