Łukasz Mycka został nowym miejskim rzecznikiem konsumentów w Piotrkowie. Swoje obowiązki sprawuje od początku stycznia, a od wielu lat pracował w Urzędzie Miasta w Biurze Obsługi Mieszkańców. Na stanowisku rzecznika konsumentów zastąpił Bartłomieja Krasińskiego.
Autor: fot. piotrkow.pl
Wykryto bloker reklam!
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
Wraz ze zmianą na stanowisku ustalono nowe godziny przyjęć konsumentów. Teraz klienci mogą zgłaszać się ze swoimi sprawami od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-13:00 w magistracie przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) w pokoju nr 143. Ze względu na epidemię koronawirusa należy wcześniej umówić się na wizytę pod numerem telefonu 44 732 77 75.
Komentarze 16