TERAZ 5°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Zmiany w obsłudze bezpośredniej klientów NFZ

P. Kołodziejska
Paulina Kołodziejska niedz., 23 stycznia 2022 13:11
Wejdą one w życie 24 stycznia i dotyczą placówki w Łodzi, mieszczącej się przy ul. Targowej oraz delegatur w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach.
Zdjęcie
Autor: fot.: pixabay

 

 

Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty. Zachęcam, aby korzystać ze strony internetowej NFZ. Można też kontaktować się poprzez skrzynkę mailową kancelaria@nfz-lodz.pl - informuje Magdalena Góralczyk z ŁOW NFZ.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można też skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590, a w indywidualnych sprawach merytorycznych pod numerami :

42 275 40 30 - centrala telefoniczna ŁOW NFZ;
42 275 41 92 - informacja i zaopatrzenie;
42 275 40 35 - EKUZ i leczenie zagraniczne;
42 275 41 66 - sprawy ubezpieczeń i eWUŚ oraz ubezpieczenia dobrowolne;
42 275 40 83 - oraz 42 275-40-89 leczenie uzdrowiskowe;
42 275 41 68 - sprawy dot. szczepień, skargi
42 275 41 45 - w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia.

 

Ponadto można też wysłać list na adres:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
90-032 Łódź, ul. S. Kopcińskiego 58
bądź skorzystać ze skrytki e PUAP i wysłać elektronicznie pismo lub wniosek - /g2s1or6i3h/SkrytkaESP

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 3

    reklama

    Dla Ciebie

    5°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio