TERAZ7°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Pierwsza w Polsce pasta z kurczaka w tubce od marki Duda już w sprzedaży

PAP
PAP pt., 26 lipca 2024 14:23
Wysokiej jakości premium pasta z kurczaka dostępna w wygodnej tubce to odpowiedź na bieżące trendy konsumenckie - lekkiego, zdrowego odżywania, a jednocześnie szybkiego i wygodnego w obsłudze. To pierwszy tego typu produkt w Polsce od marki Duda, którego sprzedaż ruszyła w końcem lipca.
Zdjęcie
Autor: CEDROB FOODS S.A.

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

CEDROB FOODS S.A., właściciel marki Duda, wyjątkowo sprawnie reaguje na konsumenckie trendy i rozwija ofertę opartą na polskim kurczaku. Jeszcze niedawno spółka wprowadziła do sprzedaży linię drobiową High Protein, na którą składają się wysoko białkowe wędliny i dania gotowe. Teraz do oferty marki Duda dołącza nowy produkt Pasta z Kurczaka Duda Premium - pierwszy tego typu produkt w kategorii suchej w tubce oparty na mięsie z kurczaka.

Będąc częścią koncernu Cedrob, największego producenta drobiu w kraju, szukamy rozwiązań pozwalających rozszerzyć wykorzystanie mięsa z kurczaka w produktach wygodnych i nowoczesnych. Wierzymy, że to doskonałe źródło białka znajduje zastosowanie w różnych okazjach do spożycia, których katalog również rozwijamy - mówi Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu CEDROB FOODS S.A. - To jednocześnie nasza odpowiedź na rozwijające się na europejskich rynkach portfolio past m. in. rybnych, co potwierdza kierunek ewolucji kategorii i budowę jej silnej gałęzi poza lodówką w segmencie przekąskowym. Potencjał produktu na polskim rynku sprawdziliśmy również w badaniach konsumenckich, otrzymując bardzo pozytywny feedback - konsumenci docenili walory naszej pasty z kurczaka, jako lekkiej i zdrowej przekąski, a jednocześnie szybkiej i wygodnej do podania - dodaje Marietta Stefaniak.

Badania Euromonitor International’s Megatrends Quantification Model z 2024 roku wskazują, że aż 66,5% konsumentów na całym świecie poszukuje rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Wprowadzając na rynek pastę z kurczaka w wygodnym opakowaniu, marka Duda wpisuje się i w ten trend. Co więcej, Pasta z Kurczaka Duda Premium dzięki opakowaniu - tubce - może być przechowywana w temperaturze pokojowej i ma dłuższy niż produkty chłodzone termin przydatności. Tym samym pasta to nie tylko tradycyjne zastosowanie na kanapkę, ale również doskonały składnik przekąsek typu finger food, sałatek czy tapasów, spożywanych zarówno w domu, jak i poza nim - na wycieczce, jako przekąska on the go.

Stawiamy na funkcjonalność i atrakcyjność opakowania. Zadbaliśmy też o to, by Premium pasta z kurczaka - w codziennej diecie - stanowiła istotne źródło białka pochodzące z mięsa drobiowego. W ręce naszych konsumentów trafia zatem wartościowy i wygodny w użyciu produkt - podkreśla Leszek Organista, senior brand manager w CEDROB FOODS S.A.

Drób pozostaje dla konsumenta najbardziej wartościowym i najłatwiej dostępnym źródłem białka. - Dostarczamy na rynek wyroby, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. To wynik naszej elastyczności i umiejętności zdefiniowania ich potrzeb” - zaznacza Karolina Sarnik, dyrektor marketingu CEDROB FOODS S.A. - Teraz, dzięki naszej premium paście z kurczaka gwarantujemy oczekiwaną dostępność i wygodę sięgania po lekką i zdrową, drobiową przekąskę. Łatwe i szybkie śniadanie, posiłek do pracy, na wycieczkę czy na spotkanie z przyjaciółmi… Można znaleźć wiele powodów, żeby rozsmakować się w naszych pastach, zwłaszcza, że produkt przechowywany jest w wygodnej do użycia tubce, co z pewnością rozszerzy grupy docelowe o takie targety, jak single czy DINKs - dodaje Karolina Sarnik.

Powodów do spróbowania nowych premium past z kurczaka jest więc naprawdę wiele. Jednak ten podstawowy to fakt, że ten innowacyjny produkt przeniesie nas z pewnością na wyższy poziom smaku, a właściwie trzech smaków do wyboru: klasyczny, z borowikami i z chili. Tu znaczenie ma również kremowa, aksamitna konsystencja.

Wdrożeniu produktowemu towarzyszy szeroko zasięgowa kampania, której pierwszy etap oparliśmy na promocji za pośrednictwem social mediów i współpracy z topowymi polskimi influencerami - docieramy w ten sposób do interesujących nas grup docelowych. Produkt będzie także promowany podczas letnich eventów marki Duda, planujemy kilka niestandardowych działań, które będą na pewno zaskoczeniem dla konsumentów - dodaje Leszek Organista.

Szczegóły na temat produktu można znaleźć na stronie www.pastaduda.pl

 

Źródło informacji: CEDROB FOODS S.A.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 0

    reklama

    Dla Ciebie

    7°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio