Dlaczego na dworcu kolejowym w Piotrkowie nie ma jeszcze zainstalowanych biletomatów? Dawno temu PKP zapewniało, że pojawią się one w październiku zeszłego roku. Jednak do tej pory podróżni skazani są na kupno biletu w jedynej funkcjonującej kasie. Automatu do biletów jak nie było, tak nie ma.
Autor: foto: archiwum ePiotrkow.pl
Wykryto bloker reklam!
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
Według biura prasowego PKP Intercity na przeszkodzie stoi... konserwator zabytków.
- Podmiot, który będzie prowadził dla nas sprzedaż biletów nie uzyskał jak do tej pory zgody konserwatora zabytków opiekującego się dworcem kolejowym, na ustawienie takiego obiektu na jego terenie - mówi Beata Czemerajda z Zespołu Prasowego PKP Intercity.
Konserwator zabytków - Zygmunt Błaszczyk zarzuty PKP odpiera, twierdząc, że sprawa jest błaha i ze strony urzędu ochrony zabytków inwestor może liczyć na wszelką pomoc w załatwieniu sprawy.
A pasażerowie? Na razie muszą odstać swoje w kolejce do kasy albo kupić przez Internet.
Komentarze 11