TERAZ 4°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

MOPR w Piotrkowie. Działa już system kolejkowy

A.Stańczyk
Aleksandra Stańczyk czw., 9 lutego 2017 08:41
Elektroniczny system kolejkowy uruchomiono od 1 lutego w piotrkowskim MOPR-ze. Cel to usprawnienie obsługi klientów.
Zdjęcie

W holu na parterze budynku Ośrodka zainstalowano biletomat, w którym klient wybiera rodzaj sprawy spośród czterech kategorii:

K – odbiór wypłaty świadczenia w kasie,
R – obsługa spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi oraz świadczeniem wychowawczym 500+,
D – obsługa spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi oraz energetycznymi,
F – obsługa spraw związanych z funduszem alimentacyjnym.

- Po wyborze rodzaju sprawy drukowany jest bilet z informacją o kategorii sprawy, numerem biletu, numerami stanowisk obsługujących, liczbą osób czekających oraz datą i godziną pobrania – informuje Zofia Antoszczyk, dyrektor MOPR (za pośrednictwem strony internetowej piotrkowskiego magistratu).

Informacje o stanie kolejki wyświetlane są również na monitorze znajdującym się w przejściu do sali obsługi klientów.

System głosowo wywołuje kolejne numery, kierując jednocześnie do konkretnego stanowiska obsługi.

Aby polepszyć komfort obsługi, system na bieżąco oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. - W związku z tym pracownicy MOPR proszą, aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Ośrodka, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym nie zostaną w danym dniu obsłużone - zastrzegają urzędnicy MOPR.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 29

    reklama

    Dla Ciebie

    4°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio