TERAZ18°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Mieszkańcy skarżą się na darmowy internet

MaWag
MaWag wt., 5 sierpnia 2014 10:11
Darmowy internet (w ramach programu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu), z którego korzysta 100 mieszkańców Piotrkowa jest wyjątkowo awaryjny.
Zdjęcie
Autor: foto: ePiotrkow.pl

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

- Dostęp do internetu zapewnia operator sieci Play. Otóż już któryś raz z kolei od momentu przekazania komputerów, mniej więcej w tym samym czasie, tj. ok. 20 danego miesiąca, nagle przestaje działać internet, nie można nawiązać z nim połączenia. Podczas kontaktu z biurem tego projektu, z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Urzędu Miasta za projekt zawsze jest udzielana odpowiedź, że to wina sieci Play, bo mają awarię lub konserwację nadajnika. Przerwy trwały z reguły do tygodnia, a gdyby to była rzeczywiście awaria czy konserwacja nadajnika to inni użytkownicy lub abonenci nie mieliby dostępu do sieci - pisze jeden z mieszkańców Piotrkowa, który dodaje, że to dla niego sprawa irytująca, ponieważ Urząd w podpisanych umowach z beneficjentami zapewnił darmowy dostęp do internetu przez okres 5 lat. - A teraz co jakiś czas, od kilku miesięcy nie opłaca w terminie faktur. A brak faktury nie jest wymówką, bo zawsze można skorzystać z usług e-faktur bądź zamówić duplikat faktury.

O wyjaśnienie poprosiliśmy Krzysztofa Rudzkiego z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie. - Problem z dostępem do internetu wynika z faktu, że dostawca nie wywiązuje się z zapisów umowy. Firma Play wystawia błędne faktury, w których ujęte są usługi nie objęte zapisami dokumentu. Zgodnie z podpisaną umową, firma Play jest zobowiązana wyłącznie do zapewniania dostępu do internetu, a inne usługi powinny być zablokowane. Usługodawca nie zastosował się jednak do tych zapisów i mimo wielokrotnych apeli i interwencji, dodatkowe usługi wciąż nie są zablokowane, a miasto jest obciążane za korzystanie przez beneficjentów z tych usług. W związku z tym nie możemy zapłacić za fakturę wystawioną niezgodnie z umową. Proces rozpatrywania reklamacji oraz wystawnie prawidłowej faktury przez sieć Play trwa tak długo, że dochodzi do zablokowania przez sieć połączenia internetowego. Prawidłowo wystawiona faktura za miesiąc czerwiec wpłynęła do Urzędu 1 sierpnia i tego dnia została zapłacona - wyjaśnia Rudzki.

Jak dodaje, z informacji uzyskanych od dostawcy wynika, że usługa została odblokowana w dniu 31 lipca.

reklama

Komentarze 25

~stan (gość)

14.08.2014 00:26

"Tak było z sofcikiem. Robili, co chcieli, aż tu nagle: bęc!" napisał:

A co sie stalo ?


tutaj

06.08.2014 11:45

Tak było z sofcikiem. Robili, co chcieli, aż tu nagle: bęc!


~culture beat (gość)

06.08.2014 11:10

co to się porobiło w tym kraju. coś tam trochę nie działa i wielkie larum. przypomnijcie sobie nie tak dawne czasy i pewną firmę z Piotrkowa tzw. providera internetowego o dzwięcznej dwuczłonowej nazwie - po polskiemu "miękki partner". tam nigdy nie działało, ale jak się dzwoniło do nich to "spec" pewnym głosem tłumaczył "u nas wszystko działa! Tłumy ludzi w trąbę robili i co - i nic.


VIP

06.08.2014 10:43

Heh najlepiej ze 100mb prędkości za darmo. Bez żadnych limitów ściągania. I będzie pięknie. Ten internet ma służyć temu żeby poszukać pracy, sprawdzić pocztę, a nie oglądać pornusy i ściągać filmy...;)


~artur (gość)

06.08.2014 09:35

~xx> nie ten z plusa sam mialem nieprzyjemnosc
Tu masz szczegoly
http://www.wykop.pl/ramka/2051560/internet-cyfrowego-polsatu-lte-bez-limitu-to-wielka-sciema/


reklama

Dla Ciebie

18°C

Pogoda

Kontakt

Radio