Właścicielka nagrodę odebrała osobiście podczas uroczystej gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. O tym, kto znalazł się wśród wyróżnionych, decydowały prawie 24 tysiące klientów.
Nominacje były przyznawane salonom przede wszystkim według kryterium zadowolenia klientów. - Zostaliśmy poinformowani, że tajemniczy klienci oceniali salony w Polsce. Przede wszystkim kładziono nacisk na obsługę klienta, na cierpliwość i na profesjonalną obsługę – wyjaśnia Jolanta Mazurek, właścicielka studia Millenium. - To było olbrzymie zaskoczenie dla mnie i dla córki – dodaje.
Salon istnieje od 20 lat.
Komentarze 14
28.12.2013 13:22
Straszna lipa. Jeśli czegoś nie umiecie to uczcie się na sobie, a nie na klientach, albo chociaż nie zabierajcie się za to. Jakiś czas temu moja dziewczyna chciała zmienić kolor włosów. Zamiast uzgodnionego blondu wyszło tragiczne żółte jajko. Dziewczynki wiedziały co zrobiły i zaproponowały farbowanie po kosztach farby... Świetnie żalowe podejście do sprawy. A to wszystko za jedyne 450zł. Nie pozdrawiam! Nie polecam!
17.09.2012 09:01
tajemniczy klienci-takich można znaleźć z tysiąc,ten salon to pomyłka narzucaja swoje pomysły i mówią że inaczej tego nie zrobią? bo co nie umieja -wyuczyli sie a pamięć paru fryzur i co? do Warszawy pojechali? za co?
17.09.2012 07:05
Ten salon to NIEPOROZUMIENIE. Mają problem z zakręceniem loków, ZERO umiejętności, jak dla mnie również bezczelna obsługa. NIGDY WIĘCEJ TAM NIE PÓJDE a wszystkim innym odradzam!!!!
03.06.2012 18:25
hm moim zdaniem niezasłużenie. Bardzo drogo i nie byłoby to nic dziwnego, gdyby naprawdę dobrze stylizowali etc. Klientką jestem, a właściwie byłam od lat. Kiedyś zawsze wychodziłam zadowolona, teraz niestety nie. A szkoda.
01.03.2012 13:15
no fakt, u pani Ewy najlepiej !!!!!!!!!!!