W holu na parterze budynku Ośrodka zainstalowano biletomat, w którym klient wybiera rodzaj sprawy spośród czterech kategorii:
K – odbiór wypłaty świadczenia w kasie,
R – obsługa spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi oraz świadczeniem wychowawczym 500+,
D – obsługa spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi oraz energetycznymi,
F – obsługa spraw związanych z funduszem alimentacyjnym.
- Po wyborze rodzaju sprawy drukowany jest bilet z informacją o kategorii sprawy, numerem biletu, numerami stanowisk obsługujących, liczbą osób czekających oraz datą i godziną pobrania – informuje Zofia Antoszczyk, dyrektor MOPR (za pośrednictwem strony internetowej piotrkowskiego magistratu).
Informacje o stanie kolejki wyświetlane są również na monitorze znajdującym się w przejściu do sali obsługi klientów.
System głosowo wywołuje kolejne numery, kierując jednocześnie do konkretnego stanowiska obsługi.
Aby polepszyć komfort obsługi, system na bieżąco oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. - W związku z tym pracownicy MOPR proszą, aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Ośrodka, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym nie zostaną w danym dniu obsłużone - zastrzegają urzędnicy MOPR.
- Prawie 1,5 mld złotych na modernizację 150 wagonów w zakładzie Remtrak w Opocznie
- Zderzenie dwóch samochodów w Al. Sikorskiego
- Piotrkowianka wystąpi w spektaklu w reżyserii znanego reżysera
- Jeden z najlepszych Jarmarków Bożonarodzeniowych w Województwie Łódzkim!
- Kobiety Mają Moc!
- Jazdę zakończył na drzewie
- Zderzenie dwóch samochodów przed pasami w Piotrkowie
- Pożar samochodu w Sulejowie. Są utrudnienia!
- Ponad 41 milionów euro na rozwój ekologiczny i bezpieczeństwo – ważne porozumienie podpisane w Piotrkowie Trybunalskim