TERAZ12°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

800-lecie Piotrkowa. Przedsiębiorcy zaskoczyli urzędników

A.Stańczyk
Aleksandra Stańczyk czw., 29 września 2016 12:05
Kilka dni temu prezydent miasta spotkał się z piotrkowskimi przedsiębiorcami. Cel? Wspólna strategia świętowania 800-lecia Piotrkowa Trybunalskiego.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Spotkanie to odbyło się w ubiegły piątek w hotelu Mercure, a wzięło w nim udział ok. 25 przedsiębiorców. - Zaskoczyła nas ogromna kreatywność przedsiębiorców – powiedziała Jolanta Kopeć, kierownik Biura Partnerstwa i Funduszy piotrkowskiego magistratu. - Intencja była taka, aby dowiedzieć się, co przedsiębiorcy w ramach prowadzonej działalności, będą mogli zaproponować. W obchody chce się włączyć Strefa FM, która będzie obchodzić swoje 25-lecie, a więc zagospodaruje któryś z dni uroczystości 800-lecia.

 

Sieci handlowe chcą promować 800-lecie miasta w swoich sklepach, np. poprzez dodawanie tej informacji do swoich ofert handlowych czy poprzez rozdawanie klientom toreb z nadrukiem „Piotrków 800”. Firma Polanik chce zorganizować wioskę olimpijską, by promować ideę uprawiania lekkiej atletyki. Poza tym firma chce dołączyć do wszystkich towarów, które wysyła w świat ulotki o historii Piotrkowa. - Polanik będzie też, za pośrednictwem swoich listów mailingowych, których wysyła kilkaset dziennie, przypominać swoim klientom, z jakiego miasta pochodzą towary, które otrzymują - mówi J. Kopeć.

 

Cooper Standard chce zorganizować akademię umiejętności dla absolwentów piotrkowskich szkół, którzy podejmą studia na uczelniach z zapewnieniem stażu właśnie w swojej akademii.

 

Swoją propozycję ma też Browar Olbracht. Firma chce wypuścić serię piw z napisem „Piotrków 800”.

 

To nie wszystko. Piotrkowscy developerzy złożyli deklarację wyremontowania mieszkania (lub mieszkań) na Starym Mieście, ma to być zachętą dla młodych ludzi do pozostania w Piotrkowie.

 

- Nie spodziewaliśmy się tego. Okazało się, że przedsiębiorcy nie oczekują zaangażowania finansowego ze strony miasta, wprost przeciwnie, sami są gotowi wyasygnować na swoje pomysły konkretne kwoty. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego spotkania.

 

Za miesiąc ma się odbyć kolejne, podczas którego urzędnicy i przedsiębiorcy ustalą konkrety, które wpisane zostaną w kalendarz miejskich imprez.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 57

    reklama

    Dla Ciebie

    12°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio