Co więcej, okazało się, że przewoźnik drogowy nie posiada odpowiedniego zezwolenia na przejazd pojazdów nienormatywnych, a jednostka ta nie jest w sposób prawidłowy pilotowana. Po kilku dniach postoju na parkingu strzeżonym, uzyskaniu stosownego zezwolenia, a także zapewnienia prawidłowej ilości pilotów zezwolono na kontynuowanie podróży. 3 października oczom inspektorów patrolujących jedną z dróg krajowych w okolicy Piotrkowa Trybunalskiego ukazał się ten sam zespół pojazdów z podobnie wyglądającym ładunkiem, który ponownie pilotowany był przez jeden pojazd pilotujący. W takiej sytuacji skierowanie pojazdów na wagę było naturalnym odruchem kontrolujących. Tutaj okazało się, że przewoźnik legitymuje się zezwoleniem na przejazd pojazdu nienormatywnego, które uzyskał po wrześniowym spotkaniu z inspektorami. Teraz jednak parametry pojazdów są znacząco wyższe od zmierzonych, dwa tygodnie wcześniej co uniemożliwia wykorzystanie uprawnień wynikających z tego dokumentu. W tej sytuacji pojazdy trafiły znowu na parking strzeżony, a przewoźnik musi ponowić znaną mu z wcześniejszych doświadczeń procedurę pozyskania nowego zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego.
Komentarze 10
08.10.2024 17:27
Proponuję zacząć sprawdzać rolników jak się i czym poruszają jakie ciężary wożą bo drogi się robi dla nich a rozjeżdżają je właśnie oni kasa idzie na marne świętymi nie są
08.10.2024 09:49
Zielony nieład, ale on jest uśmiechnięty. POstawią to komuś obok domu.
07.10.2024 21:02
Ta historia uczy tylko czegoś przewoźników, a nie osób tworzących prawo. Podobnie jak sądowe zakazy prowadzenia pojazdów
07.10.2024 19:18
Stowarzyszenie Kierowców Ciężarówek na swojej stronie oskc.pl zamieściło pozew sądowy o fałszowanie praw jazdy przez urzędników państwowych w ramach wydawania ich azylantom bez nawet jednego egzaminu Państwowego
07.10.2024 17:21
Odebrać mu prawo jazdy oraz przewóz rzeczy to się nauczy