TERAZ2°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Pracownicy interwencyjni pomogą w urzędzie i w OSiR-ze

MaWag
MaWag niedz., 21 września 2014 07:58
Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Piotrkowie pomogą sprzątać obiekty sportowe, a Urzędzie Miasta pomogą archiwizować dokumenty z kontroli zewnętrznych. O kim mowa? O osobach zatrudnionych w ramach robót publicznych.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Prezydent Piotrkowa o 5 zwiększył na początku września ilość etatów w piotrkowskim Urzędzie Miasta. Jak zapewnia jednak magistrat, nie będą to nowe etaty urzędnicze, a jedynie czasowe miejsca pracy dla osób zatrudnionych w ramach robót publicznych.
- Każdego roku Powiatowy Urząd Pracy podaje pracodawcom informację o możliwości zorganizowania dla osób bezrobotnych: prac interwencyjnych, robot publicznych i staży absolwenckich. Urząd Miasta zgłasza zapotrzebowanie do tej formy aktywizacji zawodowej, a ich realizacja odbywa się na przestrzeni całego roku – wyjaśnia Krzysztof Rudzki z Biura Prasowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. - Liczba osób skierowanych na wyżej wymienione formy aktywizacji zawodowej bezrobotnych jest uzależniona od PUP - dodaje.

Kto zapłaci za prace dodatkowo zatrudnionych osób? - Wszystkie formy tej aktywizacji zawodowej są finansowane przez PUP, natomiast Urząd Miasta tylko częściowo partycypuje w kosztach dotyczących tzw. zobowiązania po zakończonym okresie pracy. Na przykład jeżeli roboty publiczne trwają sześć miesięcy, to przez sześć miesięcy wynagrodzenie pokrywa Powiatowy Urząd Pracy, następnie Urząd Miasta jest zobowiązany zatrudnić tę osobę na okres od 1 do 3 miesięcy i w tym przypadku koszty pokrywa Urząd Miasta – tłumaczy przedstawiciel magistratu.
Nowi pracownicy zatrudnieni zostaną w Ośrodku Sportu i Rekreacji, Referacie Zarządzania Kryzysowego oraz Audycie Wewnętrznym Urzędu Miasta, a ich wynagrodzenie wyniesie 1680 zł brutto. Jak informuje magistrat, wypełniać będą zadania porządkowe i pomocnicze.

- Jeżeli chodzi o OSiR, to będą to prace porządkowe przy obiektach sportowych, w przypadku Zarządzania Kryzysowego do zadań będzie należała pomoc przy porządkowaniu i utrzymaniu magazynu obrony cywilnej, konserwacja sprzętu obrony cywilnej oraz zajmowanie się korespondencją wpływającą i wypływającą z referatu. Natomiast w przypadku Audytu Wewnętrznego zadaniem będzie pomoc przy przygotowaniu do archiwizacji dokumentacji kontroli zewnętrznych oraz materiałów kontroli zarządczej – wyjaśnia Krzysztof Rudzki z UM.

Jak informuje PUP, w 2014 r. Urząd Miasta zatrudnił 36 osób w ramach robót publicznych.

Podsumowanie

    Komentarze 15

    ~janusz (gość)

    22.09.2014 17:33

    "tekla" napisał:
    nie czepiam się wszystkich,lecz tylko tej osoby a to dlatego że zawsze daje takie same wpisy...i do tego są to polityczne wpisy...


    ~tekla (gość)

    22.09.2014 11:27

    "janusz" napisał:
    tak wiec wszystko już jest na swoim miejscu :)
    twój durny komentarz też


    BLEKI

    22.09.2014 08:04

    Nie bądźcie głupi - nie bądźcie pracownikami interwencyjnymi, bo zostaniecie nimi na zawsze. W UM jest mnóstwo przydupasów do roboty.


    Piotrkowianin

    21.09.2014 21:28

    "Dawid-Cameron" napisał:
    Wróble na mieście ćwierkają,że ma startować na szefa NATO.
    Albo wyląduje na ul. Wroniej 76-90.


    ~Małgorzata W. (gość)

    21.09.2014 20:30

    Panie Chojniak,wiem ,że czytasz Pan te komentarze,daj sobie siana i się wycofaj z kandydowania,niech inni sie wykażą,ich będziemy osądzać za czyny a Ty swoje dziwne wizje realizuj u siebie na działce koło domu.
    W tym mieście nie ma pracy,inwestorzy omijają Piotrków jak trędowatego,jest coraz gorzej,mamy już dość Twojego rządzenia i awantur z udziałem Twoich podwładnych.


    reklama

    Dla Ciebie

    2°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio