Miasta i gminy coraz bardziej doceniają znaczenie marketingu i promocji swoich regionów. Dzisiaj miasta stają się prawdziwymi markami, konkurując ze sobą o uwagę turystów i inwestorów poprzez wyjątkowe pomysły i atrakcje. Podczas podróży po Polsce, poszukujemy nie tylko zabytków, krajobrazów i atrakcji, ale także chcemy doświadczyć miejskiej atmosfery, która potrafi nas oczarować.
Jedną z głównych zalet witaczy w postaci liter reklamowych jest ich funkcjonalność. Dzięki czytelnej formie, można łatwo odczytać przekaz reklamowy, nazwę firmy lub informacje o wydarzeniach.
Przy wjazdach do gminy Wolbórz stanęły konstrukcje reklamowe, czyli tzw. witacze. - Nasi goście i przejeżdżający drogami przez gminę wiedzą teraz, w jak pięknym miejscu się znajdują – mówi burmistrz Wolborza Andrzej Jaros.
Czy przy tabliczce z nazwą każdej polskiej miejscowości powinna znajdować się - wzorem amerykańskich miast - informacja o liczbie mieszkańców? Na ten temat dyskutowano w poniedziałkowym Magazynie Magiel na antenie Radia Strefa FM.
Na "witaczkach" ustawionych na drogach wjazdowych do miasta, które wymieniono w 2017 roku z okazji jubileuszu 800-lecia Piotrkowa, pojawiły się dwa nowe elementy.
Od nowego roku wjeżdżających do gminy Gorzkowice mieszkańców i turystów witają nowe tablice z herbem i nazwą, chodzi o tzw. witacze.
Nowe „witacze”, czyli znaki informujące o wjeździe do Piotrkowa pojawią się niebawem przy większości tras wlotowych do miasta. Problem jest jedynie z ustawieniem ich przy trasie A1.