Święta to czas odpoczynku od ciągłego oszczędzania i usprawiedliwiania wydatków związanych z celebrowaniem tego wyjątkowego okresu w roku – tak wynika z danych globalnej agencji badawczej Mintel i firmy Wedel. „Gwiazdka” ma moc zaklinania ekonomicznej rzeczywistości.
Firma Wedel, kultowy producent, który od 170 lat dostarcza Polakom wyjątkowe słodycze, m.in. pianki Ptasie Mleczko®, czekoladę Jedyną czy Torcik Wedlowski, podsumowuje swoje działania w obszarze odpowiedzialnego biznesu, prezentując raport „Z przyjemnością dla przyszłości”. Z tej okazji posadzi w okolicach stolicy 2 hektary lasu.
Rozpoczęło się kalendarzowe lato i wakacje. W ciągu tych 93 najbardziej słonecznych dni w roku, Polacy chętnie sięgają po mroźne przysmaki w różnych odsłonach i formatach. Wyjątkowe połączenia smakowe tegorocznej lodowej oferty nie tylko pobudzają zmysły, ale również przyciągają konsumentów, którzy poszukują nowości na sklepowych półkach. Innowacyjne i nietuzinkowe rozwiązania, w wartej 3,35 mld złotych kategorii lodowej [1], są zatem na wagę złota. O trendach w sezonie 2022 i lodowej ofercie opowiada firma Wedel.
Smak nie jest dziełem przypadku. Kwestie struktury, konsystencji czy doboru multisensorycznych składników w czekoladowych produktach, to wynik kreacji technologów żywności i cukierników, ale także prac naukowych i analitycznych. Oto kulisy pracy Działu Zarządzania Jakością i Działu Badań i Rozwoju w Wedlu, a także procesów produkcyjnych – które pozwalają tworzyć kultowe słodycze i zaskakujące nowości.