W urzędzie gminy w Moszczenicy odbyło się spotkanie poświęcone planowanej modernizacji budynku posterunku policji oraz omówieniu jego funkcjonowania dla mieszkańców. W rozmowach uczestniczyli przedstawiciele władz samorządowych, powiatowych oraz kierownictwo lokalnych jednostek policji.
Podczas spotkania w urzędzie gminy w Moszczenicy omówiono szczegóły dotyczące modernizacji budynku komisariatu policji oraz zakresu działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa mieszkańców.
W rozmowach uczestniczyli:
Dariusz Magacz – wójt gminy Moszczenica,
Iwona Jarosińska – przewodnicząca rady gminy,
Ireneusz Czerwiński – sekretarz powiatu,
podinsp. Jakub Kowalczyk – Komendant Miejski Policji w Piotrkowie Trybunalskim,
asp. szt. Przemysław Rozwadowski – Komendant Komisariatu Policji w Wolborzu,
asp. szt. Cezary Pach – kierownik posterunku policji w Moszczenicy.
Spotkanie miało na celu omówienie planów modernizacyjnych oraz potrzeb związanych z funkcjonowaniem posterunku. Wójt Dariusz Magacz podkreślił, że inwestycja w poprawę infrastruktury policyjnej jest kluczowa dla zapewnienia skutecznej i sprawnej obsługi mieszkańców.
Podinsp. Jakub Kowalczyk zaznaczył z kolei, że modernizacja komisariatu pozwoli nie tylko na poprawę warunków pracy funkcjonariuszy, ale również na jeszcze lepszą współpracę z lokalną społecznością i samorządem.
Adres: ul. Piotrkowska 11, Moszczenica
Kontakt telefoniczny:
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30
Kierownik Posterunku: asp. szt. Cezary Pach pełni dyżur w poniedziałki w godz. 10:00 – 14:00
Przypominamy! W przypadku bezpośredniego zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, należy niezwłocznie kontaktować się z odpowiednimi służbami, dzwoniąc pod numery alarmowe 112 lub 997.
Komentarze 3