Pandemia zmienia rynek
Kolejny rok wzrostu liczby osób korzystających z e-commerce wiąże się z pandemią COVID-19 i towarzyszącymi jej ograniczeniami w handlu tradycyjnym. Kupujący zwracają jednak uwagę nie tylko na jakość samego towaru, ale i sposób jego dostarczenia. Dobrze zapakowana rzecz przetrwa bezpiecznie podróż i dotrze do nas w całości. Dbałość o klienta przejawia się także w szczegółach: sposobie ułożenia np. ubrania, kolorystyce opakowania, dodatkach czy podkreśleniu marki producenta.
Dobrze dobrane
Dobrze dobrany rozmiar pudełka gwarantuje nie tylko bezpieczeństwo wysłanych przedmiotów, ale i adekwatną cenę za wysyłkę. Rzeczy nie mogą się przesuwać w trakcie transportu i muszą być zabezpieczone np. folią lub innym wypełnieniem, dlatego kształt i wielkość paczki powinien być odpowiednio dobrany. Nie bój się szukać opakowań o zróżnicowanych kształtach i wielkościach. Producenci tacy, jak https://neopak.pl/kartony oferują wiele wariantów rozmiarów, które pozwolą optymalizować koszty.
Pierwsze wrażenie
Prowadząc firmę pamiętaj, że nadal wielu klientów ocenia usługę „po okładce”. Ładne opakowanie pozostawia przyjemne wrażenie na odbiorcy i zapewnia o profesjonalnym podejściu firmy. Wiele z zamówionych przesyłek może być również prezentem dla bliskiej osób, dlatego warto postawić na sposób zapakowania naszego asortymentu. Jeżeli chcesz budować swoją markę, postaw na logotyp i dobrze dobrane kolory pudełek. dekoruj niebanalnymi wypełniaczami. Wyróżniaj się!
Nie tylko kolor
Oprócz estetyki ważny jest również materiał z jakiego wykonane są opakowania, np. pudełka kartonowe nie ważą dużo, ale są na tyle mocne, aby zabezpieczyć towar na czas podróży. W przypadku rezygnacji z towaru mogą też posłużyć do odesłania np. ubrań do sklepu.
Ekologiczne
Wielu klientów zaczyna także zwracać uwagę na aspekt ekologiczny. Zamawiamy więcej, dlatego liczba opakowań rośnie. Recykling staje się koniecznością, dlatego coraz więcej osób wybiera firmy stawiające na rozwiązania proekologiczne.