W ostatnim czasie odebraliśmy w tej sprawie kilka telefonów.
Proszę o interwencję w tej sprawie. Ile można czekać, aby się dodzwonić. Z żoną próbujemy od kilku godzin i ciągle telefon informuje, że nie można się dodzwonić - denerwował się jeden z czytelników.
W tej sprawie skontaktowaliśmy się z Bartłomiejem Kaźmierczakiem, rzecznikiem prasowym Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie.
Niedawno nasz szpital dokonał zmiany operatora sieci. Dzięki temu Pacjenci chcący skorzystać z rejestracji telefonicznej informowani są o liczbie osób oczekujących na połączenie. Telefony są odbierane sukcesywnie, jednak niekiedy (szczególnie w godzinach dopołudniowych) czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Na pewno każdy telefon zostanie odebrany - zapewnia Bartłomiej Kaźmierczak.
Rzecznik szpitala przypomina także, że w celu rejestracji do poradni szpitala należy wybrać jeden z 2 numerów telefonów: 44 648 03 20 oraz 44 648 03 84.