"Nie można dodzwonić się do przychodni"

Piątek, 09 września 202219
Problemy z dodzwonieniem się do rejestracji Poradni Specjalistycznych Szpitala Wojewódzkiego w Piotrkowie zgłaszają nasi czytelnicy. Ich zdaniem, wielokrotne próby połączenia się z rejestracją, kończyły się niepowodzeniem.
fot. archiwum ePiotrkow.pl fot. archiwum ePiotrkow.pl

W ostatnim czasie odebraliśmy w tej sprawie kilka telefonów. 

Proszę o interwencję w tej sprawie. Ile można czekać, aby się dodzwonić. Z żoną próbujemy od kilku godzin i ciągle telefon informuje, że nie można się dodzwonić - denerwował się jeden z czytelników. 

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z Bartłomiejem Kaźmierczakiem, rzecznikiem prasowym Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie. 

Niedawno nasz szpital dokonał zmiany operatora sieci. Dzięki temu Pacjenci chcący skorzystać z rejestracji telefonicznej informowani są o liczbie osób oczekujących na połączenie. Telefony są odbierane sukcesywnie, jednak niekiedy (szczególnie w godzinach dopołudniowych) czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Na pewno każdy telefon zostanie odebrany - zapewnia Bartłomiej Kaźmierczak. 

Rzecznik szpitala przypomina także, że w celu  rejestracji do poradni szpitala należy wybrać jeden z 2 numerów telefonów: 44 648 03 20 oraz 44 648 03 84.

 


Zainteresował temat?

3

1


Zobacz również

reklama

Komentarze (19)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Goha ~Goha (Gość)10.09.2022 09:55

Pracując w jednej z piotrkowskich przychodni z rana na jeden telefon przypada około 20 połączeń, prosta matematyka z tych 20 połączeń możesz odebrać tylko jedno, czas trwania rozmowy to w dobrym przypadku 5-6 minut w najgorszym 15min czyli jeżeli jeden pacjent rozmawia średnio 5 minut to można sobie policzyć ile trwa czas oczekiwania czasmi jest tak że jedna osoba odbiera telefon, szykuje karty odbiera drugi telefon odpowiada na meile itd apoza tym większość telefonów to są "pierdoły" pt zgubiłam karteczkę bo nie pamiętam kiedy w lutym mam wizytę , a czy macie a czy macie ortopedę który jest pochodzenia eskimoakiego mówiącego po hebrajsku? A większość to są kłótnie pod tytułem place składki mi się należy :)

40


Pacjętka J. ~Pacjętka J. (Gość)09.09.2022 15:52

Publiczna służba zdrowia to tragedia. Składka zdrowotna bardzo wysoka nic z tego nie wynika. Pogonić tych pisowskich nieuków i nieudaczników. Pora na szacunek dla suwerena, który utrzymuje przy władzy grandę pisowskich nierobów.

106


Pielęgniarka. ~Pielęgniarka. (Gość)09.09.2022 12:27

Dzwonić to sobie możecie do pizzerii i zamówić hawajską z ananasem. My tu mamy dużo obowiązków z pacjentami i nie będziemy marnować czasu żeby sobie urządzać ploteczki przez telefon.

19


Kk ~Kk (Gość)09.09.2022 18:53

To wszystko musi upaść, elegancko powiedziane. Państwo w ruinie

73


ja ~ja (Gość)09.09.2022 18:15

Tam zawsze jest problem z dodzwonieniem się. Tak jest teraz i tak było pięć lat temu. Wiem o tym jako pacjent i jako syn chorego.

100


Trololo ~Trololo (Gość)09.09.2022 17:05

Pewnnie z dużo zaszczepionych przyszło z problemami po boosterach haha

40


Żenada ~Żenada (Gość)09.09.2022 14:54

Ten szpital to tragedia. Pisowskie rządy

36


go?ć_piotrkowianin ~go?ć_piotrkowianin (Gość)09.09.2022 11:58

A ja się dzisiaj połączyłem. Wprawdzie nie ze szpitalem, a z firmą. Wprawdzie nie w sprawie leczenia a fotowoltaiki i wprawdzie nie ja dzwoniłem, ale do mnie zadzwoniono. No więc jednak można.

150


go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)09.09.2022 13:54

Ale to jest choroba NFZ zadzwońcie na infolinię NFZ tam jest dopiero kino Nikt nic nie wie nic nie załatwicie

90


derektorka ~derektorka (Gość)09.09.2022 10:44

Bo to przychodnia jest,a nie centrala telefoniczna.

011


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat