Za realizację projektu odpowiada firma Napollo, do której należą parki handlowe pod nazwą N-park.
Parki handlowe typu convenience, w które inwestuje Napollo, oferują korzystny miks najemców, zaspokajający codzienne potrzeby klientów. - W N-parku w Piotrkowie Trybunalskim, oprócz oferty spożywczej, dodatkowo wprowadzimy ofertę gastronomiczną oraz propozycje dla domu i ogrodu, powstanie również restauracja typu drive - mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w grupie NAPOLLO.
Wyróżnikiem N-PARKÓW jest tenant-mix, oparty na wybranym zestawie popularnych marek. Oferta parków handlowych jest każdorazowo profilowana zgodnie ze specyfiką lokalizacji, tak by optymalnie wykorzystać jej potencjał.
N-Parki w całej Polsce
Napollo to polska firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Napollo, zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego i Piotra Korka, ekspertów w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, specjalistów w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.
Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco i RTV Euro AGD. Już niedługo ruszy także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach.
Napollo to właściciel galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest także członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
źródło: Red./ retailnet.pl