ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Kalendarze, wizytówki, ulotki – co drukują polskie firmy

Wtorek, 30 kwietnia 2019
Choć w dobie reklamy internetowej może się wydawać, że drukowane materiały reklamowe odchodzą do lamusa historii, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. To właśnie one są przysłowiową dźwignią handlu i mają kluczowy wpływ na komunikację wizerunkową firmy. Pytanie więc nie, „czy” drukować, ale co? Zobacz, na co stawiają polskie firmy.
Kalendarze, wizytówki, ulotki – co drukują polskie firmy

Usługi drukarni reklamowych cieszą się niesłabnącą popularnością. Wbrew pozorom drukuje się w nich nie tylko wielkoformatowe banery czy inne reklamy outdoorowe, ale także materiały przydatne w marketingu bezpośrednim. A jakie konkretnie? Wszystko zależy od specyfiki działalności firmy, a także przyjętej przez nią strategii reklamowej. Są jednak takie materiały, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Oto ich przegląd.

 

Wizytówki


Wizytówka to nieodłączny atrybut każdego przedsiębiorcy – zarówno prowadzącego działalność na skalę międzynarodową, jak i lokalną. Wymiana wizytówek to niepisany element każdego spotkania biznesowego. Dlatego trzeba je mieć zawsze pod ręką. Istotna jest również jakość ich wykonania oraz design. Firmy zlecają więc ich wykonanie – od projektu aż po wydruk – ekspertom, np. z drukarni OpenPrint.pl. Popularnością cieszą się obecnie wizytówki klasy premium, wykonane choćby z wykorzystaniem technologii hot-stampingu czy pokryte lakierem UV.

 

Ulotki


Ulotki sprawdzają się nie tylko w czasie kampanii wyborczych. Są doskonałym narzędziem marketingu lokalnego – zwłaszcza dla firm prowadzących działalność w obszarze B2C. Umiejętnie zaprojektowana ulotka może zachęcić do wejścia do lokalu znacznie lepiej niż szyld czy tzw. potykacz.

 

Kalendarze


Doskonałe narzędzie wizerunkowe! Kalendarze – zarówno te trójdzielne, jak i kieszonkowe – to praktyczny gadżet, który zostanie bez wątpienia wykorzystany przez obdarowanego. W związku z tym jest on bardzo skutecznym nośnikiem znaku marki, który zwiększy jej rozpoznawalność.

 

Papier firmowy


Nieodzowny w biurowym sekretariacie, a także podczas szkoleń organizowanych przez przedsiębiorstwo oraz spotkań z klientami. Wykonane na nim notatki pozostaną na długo z użytkownikiem, a wraz z nimi – wizerunek marki. To tani, ale bardzo profesjonalnie prezentujący się element reklamowy.

 

Roll-upy


Mobilne, praktyczne i dobrze widoczne – roll-upy mogą stanowić zarówno dobre tło (np. na targach branżowych czy w sekretariacie biura), jak i element komunikacji promocyjnej. Można je zabrać ze sobą i ustawić w dowolnym miejscu, z uwagi na łatwość przenoszenia, składania i rozkładania. Dlatego to nieodzowny element komunikacji wizerunkowej dla wielu marek.

 

Torby prezentowe


Idealne jako opakowanie na zestaw gadżetów firmowych, a także do zapakowania upominków. Świetnie sprawdzają się na targach branżowych, imprezach promocyjnych, a także podczas firmowych jubileuszów.

 

Ta krótka lista drukowanych materiałów reklamowych oczywiście nie wyczerpuje jeszcze możliwości, jakie klientom oferują drukarnie. Aby poznać ich pełnię, a przede wszystkim dopasować typ gadżetów reklamowych oraz ich design do strategii promocyjnej, warto skontaktować się bezpośrednio z konsultantem.

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat