W dniach 20-21 września br. uczniowie piotrkowskiej Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Szkoły Podstawowej nr 13 brali udział w warsztatach plastycznych. Tematem tych zajęć było hasło: „Ja – to znaczy kto”.
Gminna Biblioteka Publiczna w Aleksandrowie rozpoczęła realizację projektu, którego współorganizatorem jest Łódzki Dom Kultury. Warsztaty zatytułowane „Sztuka dekorowania stołu i savoir-vivre” związane są z projektem kulturalnym, na którego realizację biblioteka otrzymała dofinansowanie w wysokości 3.539 złotych w konkursie ogłoszonym przez Łódzki Dom Kultury.
Planeta Dziecko to cykl bezpłatnych warsztatów dla przyszłych i obecnych rodziców. Zapraszamy do uczestnictwa w spotkaniu, które odbędzie się między innymi w Piotrkowie już 20 września o godzinie 17.00.
Od września Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich rusza ze zdwojona siłą. Grupa rozrosła się, a w raz z tym przybyło nowych pomysłów na kolejne spotkania i warsztaty.
- Nasza gehenna trwa już 6 lat. Człowieku, nie zabijaj nas! – krzyczą do sąsiada przez płot. - Czy któregoś dnia obudzimy się rano i nie będziemy się bać, co nam drugi człowiek zgotuje? - pytają Elżbieta i Dariusz Adamczykowie, którzy za sąsiedztwo mają warsztat ślusarski.
W środę (23 maja) o godzinie 16.30 Biblioteka Miejska zaprasza na warsztaty pn. "Co w trawie piszczy?".
18 maja Łódzki Dom Kultury i Ośrodek Działań Artystycznych zapraszają na warsztaty w ramach drugiej sesji Akademii Sztuk Innych. Tym razem zajęcia będą poświęcone graffiti i streetartowi.
W Ośrodku Działań Artystycznych w ramach Akademii Sztuk Innych odbyły się (16 - 23 kwietnia) warsztaty dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkół podstawowych i gimnazjów.
Uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie dzięki współpracy Urzędu Gminy z Lokalną Grupą Działania “Stowarzyszenie Dolina Pilicy” mieli okazję wziąć udział w warsztatach garncarskich w ramach realizacji projektu “Ocalmy od zapomnienia”.
Zbliżające się święta wielkanocne były pretekstem do zorganizowania w Gminnej Bibliotece Publicznej w Rozprzy warsztatów plastyczno-artystycznych.