Przełom zimy i wiosny to trudny okres dla drogowców i kierowców. W tym roku piotrkowskim zmotoryzowanym i tym, którzy przejeżdżają przez nasze miasto, szczególnie we znaki dają się dziury na głównych ulicach: Sikorskiego, Wojska Polskiego czy Roosevelta. Kierowcy narzekają, firmy ubezpieczeniowe płaczą i płacą, a Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji rozkłada ręce: mamy za mało pieniędzy.
Jedna z ogólnopolskich firm ubezpieczeniowych sporządziła ranking najbardziej dziurawych polskich dróg. Na liście znalazły się głównie drogi krajowe, gdyby jednak uwzględnić jezdnie lokalne, w czołówce mogłaby się znaleźć się piotrkowska ulica Sikorskiego.
Piotrkowscy policjanci wyjaśniają przyczyny i okoliczności wypadku drogowego, w którym poszkodowana została 67-letnia piotrkowianka.
Do groźnego zdarzenia drogowego doszło rano na skrzyżowaniu ulic Sikorskiego z Dworską w Piotrkowie.
Kilkadziesiąt minut temu na jednym z piotrkowskim skrzyżowań rozpędzony Peugeot wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle doprowadzając tym samym do zderzenia z innym pojazdem tej samej marki.
Zakończyły się prace związane z budową pasa dla zawracających do Carrefoura przy ulicy Sikorskiego w Piotrkowie.
Ta wiadomość z pewnością ucieszy kierowców w Piotrkowie. Pas dla zawracających do Carrefoura przy Al. Sikorskiego zostanie wykonany do 23 grudnia - zapewnia MZDiK w Piotrkowie. Wykona go przedsiębiorstwo drogowe PEUK S.A.
Przed skrzyżowaniem Alei Sikorskiego z obwodnicą N-S w Piotrkowie jeszcze w tym roku ma zostać wykonany dodatkowy pas do zawracania dla jadących do Carrefoura.
Już dawno takie tłumy nie gościły w sali widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie. Wczorajszy koncert Andrzeja Sikorowskiego z zespołem w ramach piotrkowskiej jesieni muzyczno - poetyckiej przyciągnął nie tylko osoby, które wychowywały się przy jego piosenkach, ale także te najmłodsze.
Sygnalizacja świetlna na tzw. niby-rondzie od samego początku funkcjonuje źle. Co gorsza okazuje się, że od chwili włączenia nie mogła działać dobrze, ponieważ nie pozwalają na to pętle indukcyjne wbudowane zbyt blisko linii zatrzymania pojazdów. Sterownik nie otrzymuje informacji o znajdujących się tam autach czego efektem jest długie oczekiwanie kierowców na zapalenie się zielonego światła.